Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Wie hield vroeger van vlees/vis eten?
andrez:
Beste mede forumleden,
Voordat ik stopte met vlees en (later) vis eten, was ik zeker wel een liefhebber, hoewel niet zo'n kenner.
Een lekker bakje kibbeling met van die remelade saus, of een harinkje mis ik bijvoorbeeld nog wel eens. Vlees eigenlijk niet meer, of zelfs integendeel. Soms liggen er wel eens van die gratis kant en klare stukjes op een schaaltje bij Conmar of AH om de klanten lekker te maken en dan is de verleiding nog wel eens groot.
Wie van jullie was voor het stoppen met vlees en/of vis eten, toch wel een echte liefhebber?
Ben benieuwd.
Groet,
andrez.
Draek:
--- Citaat van: andrez op 01 mei 2003, 20:26:07 ---Wie van jullie was voor het stoppen met vlees en/of vis eten, toch wel een echte liefhebber?
--- Einde van citaat ---
Nee, geen echte liefhebber, hoewel ik altijd wel graag worst luste vroeger, maar toen was ik nog jong en wist amper waar dat vandaan kwam.
Vlees bij het eten heb ik nooit echt gehad, omdat ik het toch niet luste. Voor mij was het dus heel makkelijk om te stoppen! :)
Vis heb ik nooit gegeten, zou niet weten hoe het smaakt.
Maar als ik nu terug kijk dan moet ik toch wel even :pukey: , dus ik kijk maar niet terug! :)
maud:
Wat ik me van vlees kan herinneren is dat het een muffig raar goedje was, waarvan ik niet begreep waar het vandaan kwam :D.
Kaassoevlees vond ik wel erg lekker altijd.
wendy25:
Ik hield erg van spare ribs en zalm. Soms mis ik de smaak wel een beetje.
Toch moet ik er niet aan denken om weer vlees te gaan eten.
Gelukkig zijn er veel alternatieven!
andrez:
O ja, zalm vond ik ook heerlijk en at ik wekelijks (John West) Kan het niet ontkennen. Was ik vergeten, een goed teken!
Spare ribs doet me denken aan een rhythm and blues festival in het oosten van land, wat ik bezocht, met de naam ribben and blues festival(!) Naast muziek, een gigantische uitstalling van vnl. spare ribs. De mensen daar leken ook allemaal zo uit de kluiten gewassen. Weet niet of het eén met het ander verband houdt ;D
Trouwens, degene met wie ik regelmatig concerten bezoek (ook toen) is ook vegetariër en heeft me mede overtuigd. Hij heeft, de dag voordat hij stopte, nog eén keer zo misselijk makend veel vlees gegeten dat hij voorgoed genezen was ;)
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
Naar de volledige versie