Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Wie hield vroeger van vlees/vis eten?
Odi_77:
vroeger vond ik wel lekker de pikanto en doner kebab. Was eerst ook wel wennen om deze dingen niet meer te eten. Maar het wende best snel, heb ik zelf het idee.
Nu na 4 jaar vegetarier te zijn heb ik zoveel nieuwe producten leren kennen en leren zelf bereiden dat ik het totaal niet meer mis.
Soms gebruik ik trouwens wel eens van zo een kebab-kruiden om de soja-brokken in te laten marineren, is ook erg lekker :)
Gwennepen:
--- Citaat van: Odi_77 op 26 oktober 2006, 10:45:29 ---
Soms gebruik ik trouwens wel eens van zo een kebab-kruiden om de soja-brokken in te laten marineren, is ook erg lekker :)
--- Einde van citaat ---
Ik gooi gyroskruiden door de vega-moussaka. Ook lekker.
Rikardo:
Sateetjes en vlammetjes miste ik toen ik net vegetarier was geworden. Daarna ontdekte ik het broodje falafel als alternatieve snack en later ook de soja-saté.
Al die koteletten, karbonades en schnitzels konden me ook toen al gestolen worden. Als ik nu langs een slager loop en de geur van rauw vlees of gebraden kippen ruik ga ik bijna over mijn nek en loop ik snel door naar de groentenboer om de geur van vers fruit in mijn neus te krijgen!
iammars:
Ik at vroeger (voor mijn 23ste) zowat alles zonder na te denken op. Wat ik in het begin met vlagen miste, waren de broodjes hamburger (met mosterd), maar daar zijn tegenwoordig overal verkrijgbare vega-burgers voor in de plaats gekomen.
Laurita_27:
Ik at als kind gewoon vlees, zonder hierover na te denken. Ik ben pas wat later in de pubertijd vegetarier geworden. Eerst at ik nog wel vis, later ook niet meer.
Wat ik soms wel mis....
hachee, een whopper, shoarma, gamba´s, en gehaktballetjes in tomatensaus. Maar, eigenlijk is dat nu niet eerlijk want ik ben aan de lijn en dan wil ik wel veel meer eten (eigenlijk ben ik nu ontoerekeningsvatbaar!)
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie