Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Wie hield vroeger van vlees/vis eten?
bart:
Mijn favorieten: zelfgemaakte gehaktballen, gans met appel, Thaise groene curry met reuzengarnalen, konijn in bokbiersaus met tutti frutti.
Kwipsel:
Ik was dol op vlees. En toen ik net vegetarier werd heb ik een paar ik gezondigd. EN at ik toch een hamburger. Dit is twee keer gebeurd. En dat is alweer zo`n 4 jaar geleden. Ik zou eigenlijk niet meer weten hoe vlees smaakt. Dus nee, ik mis het niet. Alleeen als ik in een restaurant zit en er voor mij bijna geen keuze is dan mis ik het wel dat ik niet gewoon iets lekkers kan bestellen en dat ik niet ook even van iedereen een stukje kan proeven. Want soms ziet het er wel erg lekker uit.
Johanna88:
Ik hield erg veel van vlees...vooral biefstuk en rookworst (al moet ik bijna kotsen :pukey: als ik er aan denk dat ik dat at), o ja en rosbief op brood...en draadjesvlees, gehaktballen en hamburgers,was ik allemaal dol op :pukey:
Kip vond ik wel vies.
Ik at elke dag vis (tonijn).
Vlees en vis mis ik echt niet meer. Ik vind het ook stinken.
Elsbeth:
Maar, als jullie eraan denken wát je eet, ga je dan niet over je nek? Ik wel, net als NNXIII. 'dood dier, dood dier' spookt het dan door m'n hoofd..
:pukey:
ellen:
Kan het me soms heel goed voorstellen hoor.
Mis nu niets meer, maar het was in het begin wel anders.
Ik hield overigens ook van mietjesvlees: tartaar en rookworst (ooo, als ik ooit zondig..... :-[)
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie