Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Wie hield vroeger van vlees/vis eten?

<< < (7/25) > >>

Nick:
Wat ik ook heb is dat geuren en smaken zo verandert zijn.

Vroeger rook ik heel graag kip aan't spit en zo. Nu hou ik m'n adem in. Geen aanstellerij, het stinkt gewoon heel erg.  :pukey:
En vroeger vond ik dat bv. sla naar niks smaakte ( iets wat mijn kids nu ook zeggen).
 Nu kan ik er echt van genieten.( Commentaar van m'n zus: hm, ja, je moet wel!  ::) ) Basilicum, lavas, enz. ik kan er niet afblijven. Af en toe een blaadje uit "den hof": mmm.

animal lover:
Ik ben nooit een supervleeseter geweest, maar er waren wel een aantal dingen die ik lekker vond. Zoals een biefstuk, karbonade, knakworst en hamburger. Inderdaad had ik ook wel vis wat ik lekker vond zoals een lekkerbekje, kibbeling, paling of een scholletje.
Ik moet zeggen dat ik er nu totaal niet moeite mee heb om het niet te eten.

Sven:
Als kind at ik nooit graag vlees. Alleen worst en gehakt ging er nog net in. Daarna ben ik wel redelijk wat vlees en vis gaan eten. Ik vond het ook wel lekker. Maar gaandeweg ben ik steeds minder vlees en vis gaan eten en uiteindelijk volledig gestopt.

Ik vraag me af of ik wel vlees zou lusten nu. Vis en varkensvlees zou ik zeker niet meer binnenkrijgen. Kip misschien wel nog. Maar voor mij hoeft het niet meer.

Aiko:
'Vroeger' was ik wel altijd een gewone vleeseter. Maar als je op een gegeven moment dagelijks op het station te Doetinchem staat te wachten op de trein en je hoort vlak achter je bij slachterij Sturko knorrende biggetjes naar binnen gejaagd worden, ga je toch wel nadenken...

Van het (vrijwel) ene moment op het andere een ommezwaai.

Di.:
Ik was gek op kipnuggets van de MacDonalds. Toen ik pas geen vlees meer at en langs de MacDoe kwam wilde ik dat zo graag eten. Nu eigenlijk helemaal niet meer.
Van vis en vlees heb ik nooit gehouden. alleen soms een hamburger of zo iets vets.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie