Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Wie hield vroeger van vlees/vis eten?
Wemba:
Ik krijg honger van dit onderwerp! :)
In een ver, ver, ver verleden hield ik best wel van sommige vleesprodukten.
Kip vond ik altijd lekker, een ovengerecht met witlof, kaas en ham vond ik heerlijk en ik hield van bitterballen en kroketten (die miste ik eerst het meest). Leverworst vond ik ook lekker, daar kreeg ik altijd gratis een plakje van in de winkel.
Toen ik een aantal jaren vegetarier was, kwam ik soms in een winkel waarbij je altijd na betalen langs de vleesafdeling moest lopen. De geur die daar vandaan kwam was zo vreselijk, dat ik letterlijk mijn adem moest inhouden en zo snel mogelijk er langs moest lopen. :P Gek hoe dat zo snel kan veranderen.
'K heb nu al 18 jaar (meer dan de helft van mijn leven!) geen vlees meer gegeten en mis het totaal niet meer.
maud:
--- Citaat van: Wanda op 08 mei 2003, 18:34:40 ---Ik krijg honger van dit onderwerp! :)
--- Einde van citaat ---
Ik krijg braakneigingen van dit onderwerp! :pukey:
Artemis:
--- Citaat van: Wanda op 08 mei 2003, 18:34:40 ---'K heb nu al 18 jaar (meer dan de helft van mijn leven!) geen vlees meer gegeten en mis het totaal niet meer.
--- Einde van citaat ---
Leuk he? Toen ik 16 werd kreeg ik de hele tijd de vraag of ik nu niet blij was dat ik kon gaan brommen etc. maar ik was juist heel tevreden met mezelf omdat ik al mijn halve leven geen vlees meer at. Nu ben ik heel blij dat ik al 2/3 van mijn leven niet meer de bio-industrie spronsor. Het fijne hiervan is dat het vanzelf meer wordt! ;)
maud:
--- Citaat van: Artemis op 10 mei 2003, 08:52:04 ---Het fijne hiervan is dat het vanzelf meer wordt! ;)
--- Einde van citaat ---
Ja, maar het meer worden gaat wel steeds langzamer! ;)
Jasper:
En als je relatief laat in je leven begint (in mijn geval op m'n 19e), dan gaat het nooit echt snel. Rond mijn veertigste ben ik pas op de helft...
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie