Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Wie hield vroeger van vlees/vis eten?

<< < (9/25) > >>

Paula:
Ik en mijn vriend dachten altijd dat het eten van vlees wel bij de maaltijd hoorde omdat het anders niet te vreten zou zijn. Maar wij vonden het zielig voor de dieren. Dus op een gegeven moment hebben wij toch de knoop doorgehakt. En we missen het geen moment meer. We zijn heel blij met de keuze!! :)

Mariek:
Als ik langs de slager loop en ik ruik de kip in de grill... Mmmmmmm!
Als ik er dan naar kijk en ik zie dat arme kippenborstje, dan hoef ik niet meer.

Ik ruik ook nog graag even aan een kroket. Maar om het nou op te eten, nee dank je.

kattekop:
Het is nu zo'n 21 jaar geleden dat ik voor het laatst vlees at en dat waren knackworstjes. Dat herinner ik me nog omdat het op mijn verjaardag was. Ik at toen al een poosje geen vlees meer, maar had ineens dringende behoefte om ze te eten...(tijdens het kinderfeestje). Knackworstjes en leverworst was eigenlijk het enige vlees dat ik vroeger lekker vond al zegt mijn vader dat ik vroeger de kippenpootjes van zijn bord jatte  :bloos: (maar toen was ik 3 of zo...)
Nu doet het idee vlees te moeten eten me echt gruwelen. Kan me bijna niks viezers voorstellen.

Johanna88:

--- Citaat van: Blonde Ambition op 29 juni 2003, 19:32:51 ---Ik ruik ook nog graag even aan een kroket. Maar om het nou op te eten, nee dank je.

--- Einde van citaat ---

Kroketten van Vetara smaken precies zo als de vlees-variant  ;D

Mariek:
Ik heb de Vetara-kroketten ook al ontdekt in een winkel in het centrum, maar ik ben bang dat ze ontdooit zijn tegen de tijd dat ik thuis ben, en om ze nou alle zes achter elkaar naar binnen te werken...

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie