Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Wie hield vroeger van vlees/vis eten?

<< < (13/25) > >>

Christiaan:
Over koala's gesproken, ik denk dat de hippies er van afstammen. Koala's zijn zo stoned als een garnaal van de eucalyptusblaadjes en doen aan boomknuffelen. Meer bewijs heb je niet nodig, toch?

Draek:

--- Citaat van: Christiaan op 17 augustus 2003, 21:43:08 ---Over koala's gesproken, ik denk dat de hippies er van afstammen. Koala's zijn zo stoned als een garnaal van de eucalyptusblaadjes en doen aan boomknuffelen. Meer bewijs heb je niet nodig, toch?

--- Einde van citaat ---

;D

Jasper:
Maar koala's kunnen ook behoorlijk agressief uit de hoek komen. Tijdens het turen naar mijn favoriete zender Discovery was er eens een programma met daarin een kerel die alle Koala's in een bepaald gebied van een zender wilde voorzien. Hij moest erg oppassen om niet een gratis gezichtsoperatie van scherpe koalaklauwen te krijgen.

Maar misschien kunnen hippies ook wel vuil vechten als dat nodig is, daar heb ik geen ervaring mee.

willem1940:

--- Citaat van: Christiaan op 17 augustus 2003, 20:51:11 ---
--- Citaat van: willem1940 op 17 augustus 2003, 18:52:22 ---Patrick, ik vind die info-pagina's onbetrouwbaar. Het verzwijgen van B12-risico zegt mij genoeg. Volgens mij is/zijn daar 1 of meer fanaten aan het manipuleren.

--- Einde van citaat ---
Het gaat op die pagina's toch niet over veganisme?

--- Einde van citaat ---

Waar dan wèl over?

Christiaan:

--- Citaat van: willem1940 op 17 augustus 2003, 21:56:37 ---
--- Citaat van: Christiaan op 17 augustus 2003, 20:51:11 ---Het gaat op die pagina's toch niet over veganisme?

--- Einde van citaat ---
Waar dan wèl over?

--- Einde van citaat ---
Volgens mij over "gewoon" lacto-ovo-vegetarisme. Eén van de pagina's is van de Hare Krishna (ISKCON) en die zijn volgens mij niet veganistisch. Ik geloof zelfs dat ze redelijk veel melkproducten gebruiken - maar weer geen uien en knoflook enzo...

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie