Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Wie hield vroeger van vlees/vis eten?

<< < (18/25) > >>

Agnesje:
ja..... tjaaaaa  nou wat ik vroeger echt het lekkerste vond was een speklappie !! en spekkies ! en droge worst! en de gebakken kippenvleugeltjes van mijn vader...oh jee, hou maar op, ik zit geloof ik nog een beetje in het af-kick stadium...
Waar ik ook een moord voor doe (haha) is de gebakken tempé van mijn vader dus das een goed alternatief ! : )

Nevyn:
Ik sluit me aan bij Agnesje, ik was gek op speklapjes (vooral dat randje vet) en spek (gebakken, ongebakken, warm, koud, maakte niet uit) en kippenvleugeltjes. Vette rookworsten ook, van die gedroogde worst, dat soort dingen vond ik lekker. Ik vraag me wel eens af wat voor figuur ik had gehad als ik niet gestopt was met vlees......

Ona:
Mergpijpjes uitlebberen vond ik ook heerlijk.  :-[ Euh, laten we zeggen dat ik niet veel "restproducten" overhield van het vlees wat er op m'n bord werd geserveerd.  ::)

Gwennepen:
Ik vond frietje stoofvlees lekker. Maar nu maak ik daar een vegetarische variant op en dat vind ik zo lekker dat ik denk dat het me meer om iets warm smurrieachtigs op m'n friet ging.

Vroeger kloof ik karbonaadjes en kippenpootjes af tot er echt niks meer aan zat. Ik mis het voor geen meter.

Wildflower:

--- Citaat van: Gwennepen op 18 oktober 2006, 09:09:43 ---Ik vond frietje stoofvlees lekker. Maar nu maak ik daar een vegetarische variant op en dat vind ik zo lekker dat ik denk dat het me meer om iets warm smurrieachtigs op m'n friet ging.

Vroeger kloof ik karbonaadjes en kippenpootjes af tot er echt niks meer aan zat. Ik mis het voor geen meter.

--- Einde van citaat ---

Heb je misschien een recept voor dat vega stoofvlees voor op de frietjes?  :kwijl:

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie