Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Wie hield vroeger van vlees/vis eten?

<< < (20/25) > >>

Sander:

--- Citaat van: proud-veggie op 21 oktober 2006, 19:30:05 ---Vis vind ik ook heerlijk en ik eet nu 1 x in de 2 weken weer een visgerecht.
--- Einde van citaat ---

Dan moet je natuurlijk wel even je nickname aanpassen hè... ^-^

fem fatale:

--- Citaat van: proud-veggie op 21 oktober 2006, 20:04:49 ---Bij ons in zuid-limburg eten ze niet maar vreten ze bijna het vlees naar binnen

--- Einde van citaat ---
Da's bij jullie in Zuid-Limburg.

Als ik daar ben vind men het idd wel moeilijk om vega te koken, maar er gaat echt geen kilo per persoon doorheen hoor. Er wordt gewoon gezond, best wel ouderwets, gegeten, met veel groenten en een beetje vlees.

En er wordt gegeten, behalve in de stallen natuurlijk.

braam:
Een kilo lijkt overdreven maar ik heb vaak genoeg gezien dat mensen met z'n tweeen 1 kip opaten of de man 2 karbonades. Dan komt het broodbeleg er nog bij, meestal ook iets vlezigs en de snacks bij de borrel. Dit is natuurlijk niet standaard maar is zeker geen zeldzaamheid. Kijk in de boodschappenkarren en naar het overgewicht van de kar en de duwer.

Gabs:
ik had vroeger best graag vlees en vis, vooral konijn, gerookte ham en vissalades. maar ja, mijn principes om geen dieren te eten wegen sterker dan het feit dat ik het erg lekker vind.

Roodbaard:
Ik was vooral liefhebber van biefstuk en kippenboutjes, soms een plakje ham tussen de tosti. Het enige wat ik nu soms mis zijn de spekjes door de zuurkoolstamppot.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie