Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Vegetarisch katten- en hondenvoer!

<< < (22/56) > >>

Corrupted:

--- Citaat van: Muis op 25 juli 2004, 22:37:33 ---En katten hebben vlees nodig.

--- Einde van citaat ---

Er is vegan kattevoer (met taurine, wat katten nodig hebben) maar weet niet of het ook werkt... Waarschijnlijk eten katten het niet :)

Muis:
Heb er ook wel es van gehoord maar vind het wat eng.

Draek:

--- Citaat van: Corrupted op 25 juli 2004, 22:53:48 ---
--- Citaat van: Muis op 25 juli 2004, 22:37:33 ---En katten hebben vlees nodig.

--- Einde van citaat ---

Er is vegan kattevoer (met taurine, wat katten nodig hebben) maar weet niet of het ook werkt... Waarschijnlijk eten katten het niet :)

--- Einde van citaat ---

Ik had begrepen dat taurine niet het probleem was maar dat een andere stof nog niet synthetisch goed na te maken was en dat katten dat gaan missen oid...

Muis:
Ik ben veganist, betekend niet dat Nicky, Upke, Spirit en Jezle dat ook maar moeten worden.

Draek:

--- Citaat van: Muis op 25 juli 2004, 23:11:43 ---Ik ben veganist, betekend niet dat Nicky, Upke, Spirit en Jezle dat ook maar moeten worden.
--- Einde van citaat ---

Nee maar daar kan ik nog wel verder op doorgaan... maar daar heb ik nu even geen zin in :)
Maar het komt neer op dat de 'baasjes' van huisdieren altijd kiezen voor de dieren (voor het grootste deel) en dat het niet uit maakt of je veganvoedsel voorschotelt of dat je niet-vegan dingen voorschotelt. Het blijft gewoon eten. Zolang het de dieren niet zou schaden maakt het niet uit. En ik ben toch niet zeker dat katten vegan kunnen leven op dit moment...

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie