Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Vegetarisch katten- en hondenvoer!
Muis:
Dat is wel zo maar ik vertrouw dat voer nog niet en vegan muizenvoer zie ik zo snel niet komen. Als Nicky het lekker zou vinden, vegan voer en het zou 100% zeker veilig zijn dan zou ik het wel geven denk ik als ze haar eigen voer niet zou missen en door haar voer mixen. Maar als ze dat voer lekker zou vinden dan kiest ze eigenlijk zelf ook om dat te eten.
Ik koop wel altijd zo diervriendelijk mogelijke speeltjes, das erg lastig want aan de meeste zitten veertjes of leer, of wol of bont maar of dat echt bont is weer ik niet. Die ik nu voor haar heb is van sisal gemaakt met een beetje bont en dacht 3 veertjes maar aan de rest zat bont, suede en heel veel veertjes. En er zou kattenkruid in zitten en die van haar. En veel speeltjes vind ik te onveilig, die kleine speelmuisjes, slikken ze zo in, of van die zachte balletjes, hetzelfde probleem maar zwelt op in de maag of er zit een rare vulling in die ik niet vertrouw. Maar het ging eigenlijk over seitan aan katten geven.
Draek:
--- Citaat van: Muis op 25 juli 2004, 23:24:24 ---Dat is wel zo maar ik vertrouw dat voer nog niet en vegan muizenvoer zie ik zo snel niet komen.
--- Einde van citaat ---
Wat zit er nu dan in muizenvoer?? Bij muizenvoer denk ik vooral aan gewoon plantaardige dingen eigenlijk...
Draek:
oh, seitan en katten.... ehm waarvan is seitan gemaakt vraag ik me af... maar google geeft resultaten over katten en seitan. Volgens mij kan denk dat niet echt kwaad...maar ja ik weet het ook niet zeker :)
Muis:
Denken veel mensen maar muizen zijn alleseters en worden ernstig ziek en kunnen dood gaan zonder vlees. Ze hebben dierlijke eiwitten nodig, de meeste geven knaagdierenvoer met kattenvleesbrokjes, liefst geen vis. Ik geef ze liever echt muizenvoer, ik heb van Hope Farms, die en van Puik vallen onder de beste voor muizen, ik type morgen wel over wat er in zit. Heb het boven staan. In echt muizenvoer zit dus gewoon vlees.
Draek:
Dat ze alleseters zijn dat snap ik... maar dood gaan zonder vlees? Volgens mij eten ze dat nauwelijks in de natuur toch? En als ik op google kijk dan zie ik er niks over staan.
zie hier: http://www.muizenpagina.tk/
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie