Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Vegetarisch katten- en hondenvoer!

<< < (26/56) > >>

animal lover:
(Dit is uiteraard niet ter 'bekering' bedoeld :) )

--- Citaat ---
--- Einde van citaat ---

Dat vind ik zo leuk aan dit forum: allemaal verschillende mensen met verschillende meningen.

animal lover:

--- Citaat van: Dr@gonfly op 26 juli 2004, 18:49:16 ---
--- Citaat van: Corrupted op 26 juli 2004, 18:40:49 ---Maar een mens als gezelschap is toch het eerlijkst, die heeft een eigen keus, itt een huisdier.
--- Einde van citaat ---

Ja een mens als huisdier is beter. Kan je geloof ook wel via ebay krijgen :)

Of je neemt zo een ongewenst kind

--- Einde van citaat ---

;) :D Dragon gaat de draad uitbreiden van Seitan slecht voor katten naar ongewenste kinderen.

Lady d'Arb@ñville:
Dus als je een muis niet-vegetarisch wil voeren, is er een onoverkomelijk probleem omdat dat voer niet 'natuurlijk' is geproduceerd.

Maar als ook maar het vermoeden bestaat dat een kat vegetarisch voeren geen kwaad kan, mag het argument 'niet natuurlijk' finaal overboord?

Kom op Dragonfly, dat moet beter kunnen!

Draek:
Nou ja ik vind het al helemaal een 'onnatuurlijke' situatie dat men huisdieren heeft. Dat men dieren voert is zowieso onnatuurlijk.

Wat men voert moet natuurlijk niet het dier schaden... maar mag je daarvoor andere dieren wel schaden? Nou lastig hoor :)

Corrupted:

--- Citaat van: P@ññe op 26 juli 2004, 21:36:17 ---Dus als je een muis niet-vegetarisch wil voeren, is er een onoverkomelijk probleem omdat dat voer niet 'natuurlijk' is geproduceerd.

Maar als ook maar het vermoeden bestaat dat een kat vegetarisch voeren geen kwaad kan, mag het argument 'niet natuurlijk' finaal overboord?

Kom op Dragonfly, dat moet beter kunnen!

--- Einde van citaat ---

Zoals ik ergens anders al zei, we moeten af van dat 'natuurlijk' argument. Ik ben juist blij dat ik dinegn doe die niet 'natuurlijk' zijn, en waarom zouden w eeigenlijk aleen dingen mogen doen die 'natuurlijk' zijn? Dan moeten we in plaggenhutten wonen, eieren eten, en vrouwen aan hun haar naar onze hut slepen om ze te verkrachten. Nee bedankt ;)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie