Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Vegetarisch katten- en hondenvoer!

<< < (27/56) > >>

Muis:
Met natuurlijk bedoelde ik dat het natuurlijk voor ze is om vlees te eten, waar het vlees vandaan komt is niet natuurlijk, dat klopt. Natuurlijk vlees geven zou zijn kijken of ik ergens op straat aangereden dieren zie of in het veld dode dieren zie liggen en die in stukjes hakken en voeren, dat doe ik dus niet en is gevaarlijk want er kan gif in zitten en die dragen bacterien en virussen bij zich. Ik wil eigenlijk niet eens dat iemand ze aanraakt zonder de handen gewassen te hebben dus laat staan ze dat voeren. Heb geen smetvrees maar mensen dragen vaak ziektes bij zich die muizen kunnen krijgen.

Snake:
Met alle respect: Er zit zo weinig vlees in katten en hondenvoer dat de dieren al bijna vegetarisch zijn. Het is bijna helemaal soja. Als er 5% vlees in zit mag de kat of hond al blijf zijn.
Dit is een feit en niet verzonnen dus. Ook dure merken als Whiskas en Iams zijn gewoon boeven....

Groet,
Snake (zijn katten eten gewoon Felix en zijn dus bijna vegetarisch)

Aiko:
Ik zou denken dat het tjokvol slachtafval zit. Is soyavulling dan niet veel duurder? Of hebben ze een andere / betere bestemming voor oogballen, gevulde darmen, oren, staarten en de verdere restanten die nog van botten afgeschraapt kan worden*?

Hier geldt de vrije aanname van mij dat deze dierenonderdelen als 'overbodig' bestempeld wordt in de wereld die vleesindustrie heet.

Sander:

--- Citaat van: Aiko op 04 augustus 2004, 01:29:36 ---Ik zou denken dat het tjokvol slachtafval zit. Is soyavulling dan niet veel duurder? Of hebben ze een andere / betere bestemming voor oogballen, gevulde darmen, oren, staarten en de verdere restanten die nog van botten afgeschraapt kan worden*?
--- Einde van citaat ---

Ze moeten die knakworsten en fricandellen toch ergens van maken hè?  ;D

Hizikigrrrl:
 :laugh:

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie