Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Vegetarisch katten- en hondenvoer!

<< < (36/56) > >>

Brent:
Yarrah heeft ook vegetarische hondensnacks.

Poek:
En Vegepet, te krijgen bij Vega-life.

pietstra:
Ik heb ook een kat en haal het niet in mijn hoofd om een veggie-kat er van te maken. Waar zijn we mee bezig??
Wij mensen kiezen bewust om geen dierproducten te eten, maar onze huisdieren toch niet. Kies dan voor gekeurd biologisch voedsel, maar geef ze niet geen dierlijke producten meer...
Draaien we een beetje door???  ???

Draek:

--- Citaat van: pietstra op 05 november 2005, 12:17:11 ---Ik heb ook een kat en haal het niet in mijn hoofd om een veggie-kat er van te maken. Waar zijn we mee bezig??
Wij mensen kiezen bewust om geen dierproducten te eten, maar onze huisdieren toch niet. Kies dan voor gekeurd biologisch voedsel, maar geef ze niet geen dierlijke producten meer...
Draaien we een beetje door???  ???

--- Einde van citaat ---

Nee.. jij draait door (de mensheid is doorgedraait... )... jij vind dat je een kat moet hebben in huis... jij kiest voor de kat... jij kiest voor blikvoer/vers voer voor de kat.. jij kiest voor de kat. Kortom... jij (de mens) maakt constant keuzes voor huisdieren.
Wat is het probleem met veggie kattenvoer? Als het dier het eet en er niet onder lijdt, dan is er niets mis lijkt me.
Ik vind het erger als er vlees word gegeven... dan kies je voor 1 leven boven diverse andere levens... waarom dan niet de kat laten inslapen..zou wellicht in 'theorie' meer levens schelen. Niet dat je dat moet doen... maar dan begrijp je wel hoe het plaatje zit. En hoe ik het zie.. kortom.. veggie katten voer... dan ben je pas een dieren vriend!

Christiaan:

--- Citaat van: Dr@@kje op 06 november 2005, 00:37:59 ---Nee.. jij draait door (de mensheid is doorgedraait... )...

--- Einde van citaat ---
:shutup:

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie