Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Vegetarisch katten- en hondenvoer!
karoush:
Quote:
Op 2002-09-26 20:50, schreef Jan:
want ze weten bliksemsgoed dat vegetariƫrs eigenwijze drollen zijn die toch doen wet ze zelf willen
De meest eigenwijze drollen zijn katten zelf. als ik de mijne op een vega-dieet probeer te zetten, ligt de volgende ochtend een dooie vogel of muis in mijn huis.
In de strijd tussen een doorzettende vegetarier en de kat is de kat duidelijk de winnaar, tenzij men het dier opsluit - maar dat hoort een dierenliefhebber niet te doen.
iammars:
Ik begrijp niet dat mensen katten koste wat kost vegetarisch voer willen geven, als het ongezond is voor de kat. Katten zijn vleeseters. Dat je zelf dat niet zo leuk vindt, daar hoeft een kat toch niet voor te lijden?
dorinka:
Quote:
Op 2002-09-27 08:28, schreef iammars:
Ik begrijp niet dat mensen katten koste wat kost vegetarisch voer willen geven, als het ongezond is voor de kat. Katten zijn vleeseters. Dat je zelf dat niet zo leuk vindt, daar hoeft een kat toch niet voor te lijden?
en als je er moeite mee hebt vlees te voeren aan je huisdier, waaro heb je dan een vleesetend dier in je huis rondlopen, dan kan je toch beter voor een konijn oid kiezen?
Dorinka
PS ik vind het wel een beetje begrijpelijk hoor als je die kat of hond al had voordat je vego was.
iammars:
Quote:
Op 2002-09-27 09:41, schreef dorinka:
en als je er moeite mee hebt vlees te voeren aan je huisdier, waaro heb je dan een vleesetend dier in je huis rondlopen, dan kan je toch beter voor een konijn oid kiezen?
Inderdaad.
Ik blijf mijn katten vlees te eten geven.
Artemis:
ander vraagje
Ik drink soyamelk en heb de poezen ook wat gegeven. Ze leven nog. Weet verder iemand iets over kat x soya?
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie