Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Vegetarisch katten- en hondenvoer!

<< < (11/56) > >>

karoush:
Ach Amulya, jij hebt zo'n geluk met je katten
DE mijne vinden het lekkerst rauw vlees - en alleen vers - dus liefst van de keurslager, verder zijn ze dol op visfilet (geen vissticks, hoor). Tonijn uit blik, zonder toevoegingen, gaat ook.
Erg he?
Maar daarbij moet ik zeggen dat het allemaal jagers zijn, zelfs het kleintje.

muppet:
Ik heb niet de hele topic gelezen, maar ik heb zelf ook een hond, en die krijgt gewoon vlees hoor, honden zijn vleeseters, naar mijn mening...

Amulya:
karoush, hoeveel katten heb jij eigenlijk, ik 2. nou ik moet zeggen dat ze makkelijk lijken maar dat zijn ze niet hoor! de jongste wil niks wat op vlees of vis lijkt, moet ik dus altijd goed zoeken naar puree blikvoer. de andere houdt erg van vers vlees, dat krijgt hij ook zeker 2 keer per week. dat is erg leuk, zit hij samen met de hond naast elkaar en om de beurt mogen de een hapje. ze wachten netjes op hun beurt.
verder zorgen ze af en toe voor hun eigen maaltijd. (wel bieden ze die eerst aan mij aan, is een compliment, maar uuh, nee liever niet)

Amulya:
karoush, hoeveel katten heb jij eigenlijk, ik 2. nou ik moet zeggen dat ze makkelijk lijken maar dat zijn ze niet hoor! de jongste wil niks wat op vlees of vis lijkt, moet ik dus altijd goed zoeken naar puree blikvoer. de andere houdt erg van vers vlees, dat krijgt hij ook zeker 2 keer per week. dat is erg leuk, zit hij samen met de hond naast elkaar en om de beurt mogen de een hapje. ze wachten netjes op hun beurt.
verder zorgen ze af en toe voor hun eigen maaltijd. (wel bieden ze die eerst aan mij aan, is een compliment, maar uuh, nee liever niet)

Amulya:

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie