Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Vegetarisch katten- en hondenvoer!

<< < (20/56) > >>

Hizikigrrrl:

--- Citaat van: sersero op 31 maart 2004, 15:58:22 ---Dat geloof ik ook wel... Maar kun jij bewijzen dat dat niet een gevolg is van vertroeteling en dat dat dier nu niet meer beter weet?

--- Einde van citaat ---

Maar is dat erg?

sersero:
Voor mij wel... Maar dat betekent idd niet dat iemand anders dat ook zo voelt...

Lovelocker:
Ik heb wisseldiensten....dus met binnen willen zijn als het donker wordt heeft het in ons geval niets te maken. En veel katten zijn behoorlijke solisten, al verschilt de behoefte aan aandacht van mensen enorm per individuele kat. Mijn kat wordt door Jan en alleman aangehaald, buiten...

Draek:
Toevallig een leuke discussie erover op een andere forum.
Ze zien daar honden vegetarisch/veganistisch voer geven meteen als dierenmishandeling. De reden is omdat ze niet vinden kunnen dat men de wil kan opleggen op dieren. (veg*'s ook met hun principes he!).
Echter schieten ze wel gelijk in de verdediging als ik ze vertel dat alle twee soorten voer gewoon de wil opleggen is, allebei onnatuurlijk en allebei zorgen ze dat gedrag van de dieren niet hoort zoals het moet zijn. De andere die mee discussieert is het er wel overeens dat we dieren onze wil opleggen, maar blijft het niet goed vinden omdat ze vegetarisch/veganistisch voer krijgen. Nou ok, een konijn moet je natuurlijk geen carnivoor maken, maar zolang het een dier niet schaad maakt het denk niet uit.

Anand:
Ik kwam er net achter dat mijn kat dol is op seitan.... maar is het slecht voor haar? of kan ik haar nu op Vega dieet gooien? ;)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie