Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Practica met dieren
maud:
--- Citaat van: Marla Singer op 13 juni 2003, 19:22:42 ---en toen zei hij dat dat ok was, dat ik alleen wel de beestjes van anderen zou moeten determineren
--- Einde van citaat ---
Is dat dan niet even erg? Of je het beestje nou zelf dood maakt of dat je gebruik maakt van een beestje dat iemand anders voor je heeft doodgemaakt?
Ik studeer ook biologie, en het was de bedoeling dat ik vandaag met een groepje insecten ging vangen en vermoorden, maar het enige dat ik heb gedaan is insecten vrijlaten :)
sanop001:
Goed zo, maar hebben ze het dan niet door dat jij niet meedoet en de dieren vrijlaat?
Draek:
--- Citaat van: Maud op 16 juni 2003, 20:06:10 ---maar het enige dat ik heb gedaan is insecten vrijlaten :)
--- Einde van citaat ---
:thumbsup: :worshippy: :thumbsup:
maud:
--- Citaat van: SANO op 16 juni 2003, 20:49:12 ---Goed zo, maar hebben ze het dan niet door dat jij niet meedoet en de dieren vrijlaat?
--- Einde van citaat ---
Jawel, ze weten dat ik niet meedoe, ik heb er ook met ze over gediscussieerd.
En ik heb niet zoveeel diertjes vrijgelaten dat het opviel, voornamelijk alle dubbele exemplaren, dus zoveel eer verdien ik niet.
Het lijkt mij ook niet goed om ze tegen te gaan zitten werken, denk dat ik daar weinig mee bereik, dan krijg ik iedereen tegen me gekeerd en zullen ze helemaal nooit naar me luisteren :(
maud:
Op dit moment zijn dat stelletje idioten die beestjes aan het doorboren met spelden, en mij maar vies aankijken omdat ik weiger mee te helpen.. :)
Op dit soort momenten denk ik echt dat ik ga stoppen.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie