Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Vakantietijd: ik dump mijn dieren tijd!

<< < (7/9) > >>

Helena:

--- Citaat van: Maud op 23 juni 2003, 10:22:05 ---
--- Citaat van: SANO op 23 juni 2003, 00:03:43 ---Iemand nog interesse in ratjes?

--- Einde van citaat ---
Anders moet ik eerst een kooi kopen want mijn vorige heb ik net weggegeven aan de dierenbescherming  :bonk:
Wat zijn het voor ratjes?  :)

--- Einde van citaat ---

Ik heb nog een kooi voor je, gratis!

Apraxia:
Ik heb jaren ratten gehad. Nu wil ik echter geen dier meer in een kooi en uit ervaring weet ik dat ratten aan je kabels gaan knagen.

maud:
IK heb ze ook veel gehad vroeger, word er idd ook niet echt vrolijk van om ze in een kooi t stoppen, maar ja die beesies moeten ergens heen.. :-\

willem1940:
Slangenhouders hebben veel ratjes nodig.

Kwipsel:
Ik had een paar jaar geleden een rat. Haar naam was Ernie.
Ik zou nu wel weer een rat willen hebben, maar daar heb ik denk ik niet genoeg tijd voor. Dat zou zielug zijn voor de rat. Dus vandaar.
Ik wil namelijk over een jaar of twee op kamers, en dan heb ik al helemaal geen tijd meer daarvoor.
Gelukkig hebben we thuis een hond.
Ik kan er echt niet bij dat mensen een dier nemen en het dan dumpen als ze op vakantie gaan. Mijn opa en oma passen altijd op onze hond als we op vakantie gaan. En toen ik mijn rat nog had pasten ze dar ook op. Mijn buren letten in die tijd op mijn visjes. En op ons konijn. NU hebben we alleen nog maar een hondje.
En gelukkig passen mijn oma en opa daar ook nog steeds op.
Het lijkt mij ook logisch dat je er alvast bij nadenkt waar je, je dier laat als je op vakantie gaat, voordat je een dier neemt.
Of komt dat pas in je op twee dagen voordat je weg gaat?
Nee toch?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie