Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Dierenbeulen actief!

<< < (2/6) > >>

sanop001:
Vandaag ben ik bij de kinderboerderij in aanbouw wezen kijken, en tot mijn schrik is er een hek waar je zo omheen kan klimmen.
Met de beveiliging van kinderboererijen is het slecht gesteld.
Trouwens met het toezicht ook. Bij kinderboerdeijen is er weinig of geen toezicht. Mocht je slechte bedoelingen hebben dan zijn de dieren gauw voorhanden.

Draek:
Idd, zou er met de toename van mishandeling en moord op dieren van kinderboerderijen ook wat meer toezicht en beveiliging moeten komen op de boerderijen. Waarom eigenlijk altijd op deze kinderboerderijen? (meer dan bij gewone boerderijen heb ik het idee).

Christiaan:
Lokatie, lokatie, lokatie!

animal lover:
Als ze die mensen te pakken krijgen vind ik dat ze zwaar bestraft moeten worden. Helaas krijgen ze alleen maar een lachwekkende geldboete. Het doet me zo zeer als ik die vreselijke verhalen lees. Laatst ook weer een eend, die met pijlen doorboord was. Hoe kunnen mensen dat toch met die lieve onschuldige dieren doen. Dieren zijn toch een va nde mooiste dingen op aarde.

arianne:
Ik vind het verschrikkelijk. Ik sanp niet dat mensen van zoiets een kick kunnen krijgen... Waarschijnlijk zullen ze  ook gewoon doorgaan als ze een straf hebben gekregen.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie