Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Terreur van dierenvrienden

<< < (3/51) > >>

J@n:

--- Citaat van: willem1940 op 26 juli 2003, 00:54:19 ---dat niet-linxen zich wat weerbaarder zijn gaan opstellen, zij het tot nog toe zonder tegen-terreur, brand of moord.

--- Einde van citaat ---

Dat zou je eens kunnen navragen bij synagoges in den lande. Ik vermoed dat die daar andere opvattingen over hebben.

Draek:

--- Citaat van: willem1940 op 26 juli 2003, 01:58:31 ---"Bevooroordeeld" zit nog; dat weet je pas zeker als er daders gepakt zijn.
--- Einde van citaat ---
Sorry, maar uit die 'hoek' schreeuwt iedereen meestal dat alle veggies/vegans extreem zijn. Best dat ze het in de 'linkse' hoek willen zoeken, maar dan wel ieder mens als een individu beoordelen.

--- Citaat ---Maar moord-en-brand moeten echt met alle middelen worden bestreden en ontraadseld en zeker niet gedoofpotteerd.
Het blijft wel opvallen hoe weinig "linx" bereid is hieraan mee te werken.
--- Einde van citaat ---

Als ze meteen een actie starten om naast de 'extreme' moletovcoctailsgooiende linkse beweging ook de rechtse variant hiervan aanpakken, dan vind ik het best, maar ga dan niet eerst achter de een aan.

willem1940:
Zijn er "rechtse" molotovcocktail-gooiers (ooit) gesignaleerd in Nederland? En ook gedoofpotteerd?

De vermoorde Hr Fortuyn had duidelijk niets tegen de Joden en hun aandeel in de westerse beschaving.

Vrij kort geleden werd er in Amsterdam opvallend gedemonstreerd tegen Joden, door linkse actievoerders zij-aan-zij met geïmporteerde (rechtse)  Moslims, met leuzen, spreekkoren en spandoeken waarvoor een niet-linkse autochtoon zeker (en: terecht!!) in het gevang zou zijn beland. Ook werden/worden in Amsterdam (weer) Nederlandse Joden lastig gevallen en mishandeld.

Maar misschien is er een aparte topic nuttig over onze zeer Nederlandse Joden.

Lovelocker:
Los van deze discussie signaleer ik dat o.a. de bio-industrie nog steeds bestaat, de luchthaven Schiphol uit mag breiden ondanks herhaaldelijke  leugens van management enz. enz. dus die invloed van "links" komt vooral van de zijlijn - economie blijft allesbepalend - en misschien juist daarom komen er fanatici. Als je ziet waar de ministers van Verkeer en Waterstaat en Schiphol mee weg gekomen zijn...de firma Leugen en Bedrog. Daar hielp geen Wijnand Duyvendak c.s. aan...
Die meneer Cerdelafontaine vind je zeker ook heel beschaafd, als je op uiterlijkheden afgaat.
Pim Fortuyn is eens uit een homotent gezet omdat hij zich vreselijk misdroeg. Een "nee" van een leuke jongen accepteerde hij niet. Het was "jij moet meekomen" Toen hij er uit werd gezet, riep hij: "ik kóóp deze tent" Hij liet achternaam Fortuin in Fortuyn veranderen, vond hij chiquer.  Gewoon een ordinaire proleet. "Al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding" Ik zou er geen letter meer over typen...Pim Fortuyn en de deels zeer domme aanhang van de LPF, ik word er iedere keer woest van: vooral omdat de argumenten vaak geen argumenten zijn . Mensen voelen zich ernstig tekort gedaan en zelf doen ze dan vaak bijvoorbeeld dingen die dan wel gedoogd moeten worden. Minstens 3 LPF prominenten hebben over de weg geraced afgelopen tijd. Het milieu zit ook in het complot volgens veel lPF mensen- vermoed ik- en ze hebben er geen enkele boodschap aan vaak. IK eerst

Christiaan:
Maar het blijft wèl een gouden ring.

Kind en badwater en shit...

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie