Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Terreur van dierenvrienden

<< < (22/51) > >>

Toby:
Ja, het is oorlog voor die mensen.

J@n:

--- Citaat van: Christiaan op 29 juli 2003, 12:44:07 ---Met andere woorden, het is oorlog...

--- Einde van citaat ---

En ALF-ers zijn dus eigenlijk maar doetjes?  :o

Toby:
Ik weet wel dat het Britse ALF NIET de pers doet voor illegale acties die geweld inzetten tegen mensen. Misschien weten sommige ALF-ers dit zelf niet dat sommige itimidatieacties die ze doen duidelijk onder ARM of JD vallen, en het zelf onder ALF activiteiten scharen maar dat is dus wel duidelijk ARM of JD. Niets ALF.

Sander:

--- Citaat van: bart op 29 juli 2003, 12:06:15 ---Hmmm. Hoe kom je erachter hoeveel mensen weten?

--- Einde van citaat ---

Met ze praten.

Ik doe zo'n 2 a 3 projecten per jaar (verspreid over het land), en elke keer komt er wel een moment waarop ik kan uitleggen waarom ik vegetarier ben. Dan bemerk ik toch best vaak dat mensen denken dat het allemaal wel meevalt in de bio-industrie (mede door die kl*te-spotjes over "effe checken" en het PVE/IKB 'keurmerk').

Lovelocker:
Mijn ervaring is dat veel mensen weten dat de dieren in de bio-industrie een slecht leven hebben, maar kost iets geld en moeite(meer betalen voor en gericht zoeken naar scharrelvlees bijv.) dan doen mensen en masse graag zó:  8)

Daar ben ik intussen in de loop der jaren vreselijk gefrustreerd over geraakt en ik moet uitkijken voor misantropie. Mijn redmiddel, behalve humor en andere kanten zien, ik doe vaak zó:  8)

Maar dat je frustraties tot bitterheid en zelfs tot gewelddadige acties kunnen lijden snap ik helaas maar al te goed  :-\

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie