Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Terreur van dierenvrienden
Geweitje:
Ach, hypocriet... de discussie of vlees luxe is of niet is voor veel mensen nog gaande (voor mij is het al een uitgemaakte zaak hoor). Maar zodra een samenleving massaal heeft uitgemaakt dat levende wezens niet mogen gedood voor hun vel is het EINDE VERHAAL!!Stoppen ermee! Z.S.M.! Niet wachten tot we er ook uit zijn of een dier gedood mag worden voor voedsel.
Nu maar weer terug naar het oorspronkelijke onderwerp. Daar heb ik op dit moment echter niets over te roepen. Heb al wel nagedacht over en actie ondernomen voor mogelijke woordvoerder voor vreedzame dierenrechtenactivisten. Je hoort er nog van.
bart:
'Zodra de meerderheid van een samenleving het erover eens is dat de SGP een primitief clubje is dat verboden moet worden gooien we gewoon een bom bij hun hoofdkantoor naar binnen!' EINDE VERHAAL!'
Ik vind PvdD's poging om aanslagen op nertenfarmen te vergoeilijken door erop te wijzen dat 90% van de Nederlanders tegen die dingen is beneden alle peil, zeker voor een politica in spe.
PvdD:
Bart, ik denk dat je zelf heel goed weet dat de cijfers bedoeld zijn om aan te geven dat het in Nederland zeker geen eenzame strijd tegen bont is.
Ik krijg de indruk dat je mijn posting graag anders wilt interpreteren en jammergenoeg lijkt dat erg op de manier waarop Siebelt te werk gaat ;).
Voor jouw geruststelling: wij keuren deze acties af.
bart:
En wat denk je dat Ome Peter zou denken als hij deze draad leest?
willem1940:
Goed denkwerk, Bart. 8)
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie