Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Terreur van dierenvrienden

<< < (29/51) > >>

Draek:

--- Citaat van: bart op 31 juli 2003, 16:46:37 ---En wat denk je dat Ome Peter zou denken als hij deze draad leest?

--- Einde van citaat ---

Die leest toch het forum niet? Dat was toch al duidelijk? Die ziet alleen 'vegatopia' en zet dan de eigenaar in zijn boekje.

willem1940:
Ieder forum wordt juist door zeer veel "andersdenkenden" bekeken. Schuilnamen "was al".

PvdD:
Toch een beetje Big Brother syndroom? We laten ons toch niet gek maken, hoop ik?! Laten we dan ook maar vanaf nu allemaal een bordje om onze nek meedragen 'geweldloze dierenactivist' en een  geweldloosheidsverklaring bij elke posting voegen. Dat helpt vast om laster te voorkomen van mensen als Siebelt. ::)
Het is zo duidelijk als wat dat de PvdD gelooft in de democratische weg om dieren te bevrijden. Dat hoef ik niet in een discussie te benadrukken.

Selly:

--- Citaat van: PvdD op 31 juli 2003, 16:58:28 ---Laten we dan ook maar vanaf nu allemaal een bordje om onze nek meedragen 'geweldloze dierenactivist'

--- Einde van citaat ---

??? Dat doen we toch al lang allemaal.

PvdD:
Oh jee, het woord bevrijden is misschien wel heel gevaarlijk om te gebruiken.  ;) voor dat je het weet denkt Siebelt dat ik naar een nertsenfokkerij ga en daar op democratische wijze de nertsen 1 voor 1 ga bevrijden.
Ik bedoel euh natuurlijk emanciperen

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie