Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Terreur van dierenvrienden

<< < (30/51) > >>

PvdD:

--- Citaat van: Selly op 31 juli 2003, 17:02:54 ---
--- Citaat van: PvdD op 31 juli 2003, 16:58:28 ---Laten we dan ook maar vanaf nu allemaal een bordje om onze nek meedragen 'geweldloze dierenactivist'

--- Einde van citaat ---

??? Dat doen we toch al lang allemaal.

--- Einde van citaat ---

Ik bedoel dat het weinig zin heeft om bij alles wat je doet of zegt, toevoegt "maar ik ben wel tegen geweld, hoor' d.m.v. een bordje om je nek of zo. Heeft weinig zin en getuigt van angst. Siebelt is paranoia en vastbesloten slecht te denken over iedere dierenrechtenactivist, daar kan je weinig aan veranderen.

Selly:

--- Citaat van: PvdD op 31 juli 2003, 17:13:30 ---
Ik bedoel dat het weinig zin heeft om bij alles wat je doet of zegt, toevoegt "maar ik ben wel tegen geweld, hoor' d.m.v. een bordje om je nek of zo.

--- Einde van citaat ---

ja. Ik kan me gewoon niet druk maken om die Siebelt. Het is gewoon een ventje dat een boekje schrijft. En iedereen die toch al tegen dierenrechtenmensen was is dat nu nog steeds. En iedereen die niet tegen dierenrechtenmensen was is dat nu nog steeds niet tegen dierenrechtenmensen. En mensen in het midden laten zich echt niet ombuigen door Siebelt. Dus wat dat betreft is er weinig veranderd sinds het verschijnen sinds het boek van Siebelt.

Toby:

--- Citaat van: Geweitje op 31 juli 2003, 15:50:37 ---Ach, hypocriet... de discussie of vlees luxe is of niet is voor veel mensen nog gaande (voor mij is het al een uitgemaakte zaak hoor). Maar zodra een samenleving massaal heeft uitgemaakt dat levende wezens niet mogen gedood voor hun vel is het EINDE VERHAAL!!Stoppen ermee! Z.S.M.! Niet wachten tot we er ook uit zijn of een dier gedood mag worden voor voedsel.

Nu maar weer terug naar het oorspronkelijke onderwerp. Daar heb ik op dit moment echter niets over te roepen. Heb al wel nagedacht over en actie ondernomen voor mogelijke woordvoerder voor vreedzame dierenrechtenactivisten. Je hoort er nog van.

--- Einde van citaat ---

Nu, ik kan me wel vinden in wat Thieme zegt igg. Gaan we ook een lijst aanleggen van organisaties die uitgesloten gaan worden of wie voldoet igg aan het volledige plaatje van DE vreedzame dierenrechtenactivist? (Toby is benieuwd).

Ik heb persoonlijke geen behoefte aan een woordvoerder (wie oh wie?) die alles namens 'ons' zal gaan verwoorden.

De Telegraaf meldt vandaag (onder wereldfoto's)

http://www.telegraaf.nl/portal/teksten/portaal.html                  

dat er weer een dierenrechtenactivist in de boeien is geslagen.  >:(

Foei toch die Imogen Bailey :D.

J@n:

--- Citaat van: Selly op 31 juli 2003, 17:30:44 ---Ik kan me gewoon niet druk maken om die Siebelt. Het is gewoon een ventje dat een boekje schrijft.  

--- Einde van citaat ---

Ik maak me d'r wel druk om. Het kan wel 'gewoon een boekje' zijn, maar in sommige niet nader aan te duiden kringen krijgen ze d'r een stijve van dat ze nu een fraai overzicht hebben van 'al het criminele linkse tuig dat Volkert een handje geholpen heeft'.  

willem1940:
Heel veel mensen die nooit iets tegen dieren-rechten/welzijns-ijveraars hadden, zijn van mening veranderd sinds er gewelddadige acties voorvallen.
"Tijl-Uilenspiegel-Effect". Onderschat dit niet.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie