Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Terreur van dierenvrienden

<< < (31/51) > >>

Selly:

--- Citaat van: J@n op 31 juli 2003, 17:51:14 ---
Ik maak me d'r wel druk om. Het kan wel 'gewoon een boekje' zijn, maar in sommige niet nader aan te duiden kringen krijgen ze d'r een stijve van dat ze nu een fraai overzicht hebben van 'al het criminele linkse tuig dat Volkert een handje geholpen heeft'.  

--- Einde van citaat ---

mensen die daar een stijve van krijgen hadden dat overzicht al lang. Maar ik moet eerlijk toegeven, dat als mijn naam daar zwart op wit in dat boekie stond, ik zeker anders zou reageren. Hmm ja, misschien moet je je er ook wel om druk maken. Ik weet niet. Ik kan er gewoon niet tegen dat zo'n halfbakken zelfuitgeroepen onderzoeksjournalist opeens zoveel aandacht krijgt. Aan de andere kant, toen ik dat boek laatst zag, had ik wel zo iets van 'dit kan je toch niet maken'. Maar ik vraag me wel af hoeveel mensen het boek eigenlijk hebben gekocht, denk niet zo veel mensen die echt tegen dierenrechtenmensen en milieumensen zijn.

Lady d'Arb@ñville:

Straks krijgen we behalve een LPF ook nog een LPS. In de kiem smoren die man (en laat hij dit asjeblieft niet lezen :))

willem1940:
Cordon Sanitaire, An Teater?

Christiaan:

--- Citaat van: willem1940 op 31 juli 2003, 18:09:31 ---Cordon Sanitaire, An Teater?

--- Einde van citaat ---
Goed voorstel, Willem! ;)

femke:

--- Citaat van: Selly op 31 juli 2003, 17:56:39 ---
--- Citaat van: J@n op 31 juli 2003, 17:51:14 ---
Ik maak me d'r wel druk om. Het kan wel 'gewoon een boekje' zijn, maar in sommige niet nader aan te duiden kringen krijgen ze d'r een stijve van dat ze nu een fraai overzicht hebben van 'al het criminele linkse tuig dat Volkert een handje geholpen heeft'.  

--- Einde van citaat ---

. Maar ik vraag me wel af hoeveel mensen het boek eigenlijk hebben gekocht, denk niet zo veel mensen die echt tegen dierenrechtenmensen en milieumensen zijn.

--- Einde van citaat ---

Ik denk eigenlijk dat er best wel veel mensen zijn die negatief denken over dierenbeschermers en milieuactivisten. In ieder geval meer dan voor de moord van PF, en voor dit boekje. Ik geloof dat het al in de bestsellerlijst staat.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie