Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Terreur van dierenvrienden
Draek:
--- Citaat van: Hizikigrrrl op 02 augustus 2003, 13:11:26 ---Trouw 2 augustus 2003 http://www.trouw.nl/natuurenmilieu/artikelen/1059714919028.html
Omdat je niet alles mag overnemen, hier wat :P stukken uit het artikel.
--- Einde van citaat ---
Hoeveel woorden heb je weggelaten? :)
Maar goed artikel. Duidelijk. Nu maar hopen dat de politiek het onderwerp van stal haalt en gaat bespreken.
J@n:
--- Citaat van: Hizikigrrrl op 02 augustus 2003, 13:11:26 ---Als lobbyist merkt Thieme hoe dierenbevrijders haar werk frustreren (..) de politiek gaat denken 'we moeten niet toegeven aan die terroristen', waardoor een fokverbod alleen maar meer op de achtergrond raakt. Het maakt het onderwerp taboe.''
--- Einde van citaat ---
Applaus! Marianne staat overigens in week 36 ook in Viva met een aardig verhaal over wat haar beweegt.
Sander:
Dierenactivisten slaags met buurt in Putten.
Goed gedaan hoor, dit was weer een heeeel zinvolle aktie, ahum.
Zie NERTSEN BEVRIJD IN DAGLICHT en dit bericht.
Vooral ook niet op je eigen site vermelden dat zo'n beetje de helft van de aktivisten nog steeds vast zit, en vooral trots zijn op alles dat kapot is gemaakt. Hulde. :angry4:
Christiaan:
"Schreeuweuh! Zuipeuh! Kapotmakeuh!"
"Dat vinden wij mooi!"
Niet dus.
Ik word er koud van als ik sommige van die kreten op hun pagina lees... brrr
Miss Megalomaniac:
Ik snap die nertsenvrijlaters niet echt, als je ze vrij laat worden ze of overreden, of ze komen om van de honger, en dat is ook niet erg diervriendelijk. Als je het doet zou je ook gelijk een vervangend adres voor de nertsen moeten zoeken. Al die geweldadige acties geven dierenvrienden/vegatariers/veganisten nu niet een echt goed imago, en dat is jammer. :-[
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie