Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Terreur van dierenvrienden
Iknik:
--- Citaat van: Sander op 08 september 2003, 14:17:42 ---Zie NERTSEN BEVRIJD IN DAGLICHT
--- Einde van citaat ---
Lekkere site, dat militantvegan. Ben ik een doemdenker als ik zeg dat ik die lui in hun blinde fanatisme nog wel een keer verder zie gaan dan het veroorzaken van "slechts" materiële en psychische schade?
(Of zeg ik nu iets wat al eerder in deze draad naar voren is gekomen? Tien pagina's is me echt teveel...)
Christiaan:
--- Citaat van: Iknik op 08 september 2003, 16:04:55 ---Lekkere site, dat militantvegan. Ben ik een doemdenker als ik zeg dat ik die lui in hun blinde fanatisme nog wel een keer verder zie gaan dan het veroorzaken van "slechts" materiële en psychische schade?
--- Einde van citaat ---
Nee hoor...
Dit heeft trouwens niks meer met veganisme te maken, of niet?
Iknik:
--- Citaat van: Christiaan op 08 september 2003, 16:11:05 ---Dit heeft trouwens niks meer met veganisme te maken, of niet?
--- Einde van citaat ---
Nou, ik denk wel dat de lieve kindertjes van militantvegan allemaal veganist zijn. Maar verder zijn ze vooral militant, geloof ik.
J@n:
--- Citaat van: Miss Megalomaniac op 08 september 2003, 15:08:50 ---Al die geweldadige acties geven dierenvrienden/vegatariers/veganisten nu niet een echt goed imago, en dat is jammer. :-[
--- Einde van citaat ---
Daar lachen ze om. Het bevrijden van in slavernij gehouden dieren is een groter goed dan het imago van een paar vegetariërtjes. Om het op z'n ALF's te zeggen: terwijl jullie op je forumpje zitten te jammeren over jullie imago kwijnen miljoenen dieren weg in hun man made hell.
Draek:
--- Citaat van: Miss Megalomaniac op 08 september 2003, 15:08:50 ---Ik snap die nertsenvrijlaters niet echt, als je ze vrij laat worden ze of overreden, of ze komen om van de honger, en dat is ook niet erg diervriendelijk.
--- Einde van citaat ---
In de kooi laten zitten wel?
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie