Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Terreur van dierenvrienden

<< < (40/51) > >>

Iknik:

--- Citaat van: Sander op 10 september 2003, 14:04:05 ---Ja, en voetbalwedstrijden voortaan zonder publiek spelen, scheelt ook een boel gekut!

--- Einde van citaat ---
Ben ik helemaal voor. Profvoetbal afschaffen (lees: ophouden met het subsidiƫren van voetbalclubs met een incompetente boekhouder) vind ik beter, trouwens :)

ellen:
Best, maar dan wil ik wel pleiten voor een verplichte verspreiding van de HKN :)

Sil:

--- Citaat van: Iknik op 10 september 2003, 12:54:35 ---Ze hebben het in dat artikel trouwens over ongeveer 6000 nertsen, maar ik weet niet uit welke bron ze dat hebben. Hoe dan ook, dit stuk vond ik interessant:

--- Citaat ---De golf van acties had alles te maken met het feit dat er afgelopen weekeinde in Oost-Nederland voor de derde keer een animal rights gathering werd gehouden, een internationaal kamp voor dierenactivisten. Uit vele europese landen waren demonstranten aanwezig.

--- Einde van citaat ---

Wat me deed afvragen: moeten die gatherings dan niet gewoon verboden worden?

--- Einde van citaat ---

Ik vraag me ook af wat de bronnen van Trouw zijn, want die Gathering was dus niet in Oost-Nederland en dat zal de politie ook wel geweten hebben.

Op welke grond wil je die gatherings dan verbieden, vraag ik me af?

ellen:

--- Citaat van: Sil op 10 september 2003, 14:57:11 ---
Op welke grond wil je die gatherings dan verbieden, vraag ik me af?

--- Einde van citaat ---

Lidmaatschap van een criminele organisatie? Werkt bijna altijd.. :devil:

Draek:

--- Citaat ---Op welke grond wil je die gatherings dan verbieden, vraag ik me af?

--- Einde van citaat ---

op nederlands grond :)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie