Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Terreur van dierenvrienden
Iknik:
--- Citaat van: Sil op 10 september 2003, 14:57:11 ---Op welke grond wil je die gatherings dan verbieden, vraag ik me af?
--- Einde van citaat ---
Criminele organisatie? Ik heb geen flauw idee hoe die gatherings eruitzien, maar als het een groep mensen is die bij elkaar komt om dierenbevrijdingsacties en vernielings- en stalkpraktijken uit te gaan voeren, dan is het in feite ook een criminele organisatie.
delighteddd:
Een slachthuis waarin dieren, seconde na seconde automatisch de nek wordt opengereten. Dit noem ik terreur. En de slachters terroristen. De vleeseter een medeplichtige. Volgens onze huidige ´democratische´regering zou het goed zijn om terroristen op te sluiten in strafkampen. Van mij mogen ze...
Sil:
--- Citaat van: Iknik op 10 september 2003, 17:23:42 ---Criminele organisatie? Ik heb geen flauw idee hoe die gatherings eruitzien, maar als het een groep mensen is die bij elkaar komt om dierenbevrijdingsacties en vernielings- en stalkpraktijken uit te gaan voeren, dan is het in feite ook een criminele organisatie.
--- Einde van citaat ---
't is niet echt een organisatie, maar meer een samenscholing van idividuen. Verder staan bevrijdingsacties en vernielingspraktijken nooit op het programma, maar worden ter plaatse uitgevoerd door dat de emoties hoog oplopen bij de actievoerders. Probeer als organisator die mensen dan nog maar tegen te houden...
Vorig jaar ging het trouwens ook mis doordat een of andere grapjas een ruit van de Mac in moest gooien.
Ik denk niet dat je de gatherings zou kunnen verbieden. En mocht het wel kunnen, dan zou het toch heel moeilijk gaan omdat de organisatie toch al heel erg in het geheim gebeurt.
Christiaan:
--- Citaat van: Sil op 11 september 2003, 11:21:21 ---'t is niet echt een organisatie, maar meer een samenscholing van idividuen.
--- Einde van citaat ---
Da's voor de wet al voldoende.
Degenen die de mensen bij elkaar brengen zijn naar mijn mening ook verantwoordelijk voor welke mensen ze mee laten doen en dus ook gedeeltelijk verantwoordelijk voor de schade die door hoog opgelopen emoties ontstaat. Moet je maar mensen meenemen die daar niet zo vatbaar voor zijn.
J@n:
--- Citaat van: Sil op 11 september 2003, 11:21:21 ---Verder staan bevrijdingsacties en vernielingspraktijken nooit op het programma, maar worden ter plaatse uitgevoerd door dat de emoties hoog oplopen bij de actievoerders. Probeer als organisator die mensen dan nog maar tegen te houden...
--- Einde van citaat ---
Ja, eh... ze zouden wel gek zijn als ze dat op het programma gingen zetten, dan worden ze meteen opgerold vanwege voorbereiding voor criminele activiteiten. Ik geloof er niks van dat het een kwestie is van toevalligerwijze hoogoplopende emoties, trouwens.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie