Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Terreur van dierenvrienden
Iknik:
Maar dan heb je het over een steen door de ruit of iets dergelijks. Niet over vijftien verschillende acties in een weekend, lijkt me.
Yessica:
--- Citaat van: Iknik op 11 september 2003, 22:33:55 ---Maar dan heb je het over een steen door de ruit of iets dergelijks. Niet over vijftien verschillende acties in een weekend, lijkt me.
--- Einde van citaat ---
Nou, eerlijk gezegd, jawel hoor, ik denk het wel...
Ik ben nou eenmaal snel opgefokt als het om dierenleed gaat.
J@n:
--- Citaat van: Yessica op 11 september 2003, 22:30:45 ---Ik zou zelf niet over gaan tot gewelddadige actie's, maar als je op zo'n moment daar bent, al het materiaal over dierenleed hebt gezien, word je toch wel erg giftig.
--- Einde van citaat ---
Natuurlijk! En dat is ook wat ik bedoel: er wordt hier bewust uitgelokt. Fanatieke jonge mensen uit de hele wereld bij elkaar brengen, ze voeren met heftige video's en dan ronkende busjes voorrijden en ze bij de dieruitbuiters voor de deur afleveren. Daar bestaat een weinig diervriendelijk spreekwoord voor met een kat, een stuk spek en een flinke hoeveelheid touw. ;)
Artemis:
Kunnen we niets eens een sit-inn actie gaan voeren ofzo? Met een zooitje vegs de toegangsweg naar een vleesfabriek of slachterij afsluiten?
Dan kunnen mensen ook zien dat er nĂet-geweldadige manieren van actievoeren zijn.
*het is zooo jammer dat al die actiegroepjes zo versplinterd zijn...... :(
nicky_too:
Ik ben voor!
Maar wel een vraag: wordt je dan opgepakt door de politie of niet? (nog nooit zoiets gedaan)
En ik kan alleen op donderdag...maar ik wil best meedoen als zoiets georganiseerd wordt.
groeten,
Nicky
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie