Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Terreur van dierenvrienden
Sander:
Voorspelbare reaktie hoor. Lees nou eens goed.
Draek:
--- Citaat van: Artemis op 12 september 2003, 09:43:27 ---Zoals ik zei, moeilijk, misschien onmogelijk, maar wie is er voor?
--- Einde van citaat ---
Ik ben voor.
Zeker is het interessant als meerdere organisaties meedoen. Denk maar aan die demonstratie die binnenkort komt (keerhettij). Zie eens hoeveel organisaties daaraan meedoen.
Dan moet het toch ook wel lukken denk ik om wat dierenorganisaties e.d. bij elkaar te sprokkelen om actie te voeren?
En het belangrijkste is om ook de personen te hebben die niet met dingen gaan gooien e.d. Maar kan je zulke individuen tegenhouden?
Maar onmogelijk is het niet.
Christiaan:
--- Citaat van: Sander op 12 september 2003, 11:22:10 ---Voorspelbare reaktie hoor. Lees nou eens goed.
--- Einde van citaat ---
Okee, maar ik snap hem dan nog steeds niet.
nicky_too:
Ik denk dat het mogelijk moet zijn om raddraaiers tegen te houden. Dat heet sociale controle, geloof ik. :P
Toen ik meedeed aan een demonstratie bij Friki was er 1 Engelse meid bij en die begon op een gegeven moment beledigende dingen naar de medewerkers (die hadden net pauze buiten) te roepen. We waren maar met een kleine groep (7 personen of zo), maar we "doken" er meteen op om haar de mond te snoeren. Lukte prima. ;D
groeten,
Nicky
Draek:
Een ordedienst kan wel werken ja.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie