Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Terreur van dierenvrienden
femke:
--- Citaat van: Lovelocker op 12 september 2003, 09:48:20 ---Als dat debat geweest is, initiatief van Minister Veerman en hij vindt "ons" aan zijn zijde tegen de hypocrisie van veel vleeseters dan zou een demonstratie van vegetariers leuk zijn en erg opvallen.
1 - de "coalitie" is nogal ongewoon. Als de "Volkerts en bijna-Volkerts" een rechts kabinet in deze steunen...Voor domme mensen erg verwarrend.
--- Einde van citaat ---
Ik ga dus echt niet aan een demonstratie meelopen voor een voorstel van dit kabinet. Ben niet gek ;) ! Ik vertrouw dat voorstel van Veerman niet, het lijkt idd een maatregel om de (door alle pest ed) zwaar getroffen bio-industrieboeren te steunen. En ook al zou het wel een goede maatregel zijn, dan nog staat het me tegen. Het kan namelijk wel uitgelegd worden alsof je het hele kabinet steunt.
Dacht ook niet dat Artemis het zo bedoelde, of wel?
Artemis:
--- Citaat van: femke op 12 september 2003, 12:18:20 ---Ik ga dus echt niet aan een demonstratie meelopen voor een voorstel van dit kabinet.
--- Einde van citaat ---
Uhm, ik bedoelde meer "iets" om te laten zien dat we geen bio-industrie willen, voor een betere behandeling van dieren zijn en gewone mensen zijn, de stigmatisering van "Volkerts" weghalen, en laten merken dat je niet radicaal hoeft te zijn, dat er ook een geweldloze weg is. Ben ik nu vaag genoeg?
Ik ben het gewoon zat om uitgescholden te worden. :angry6: :frusty: :screams: :shutup: :bonk:
femke:
--- Citaat van: Artemis op 12 september 2003, 13:36:42 ---
--- Citaat van: femke op 12 september 2003, 12:18:20 ---Ik ga dus echt niet aan een demonstratie meelopen voor een voorstel van dit kabinet.
--- Einde van citaat ---
Uhm, ik bedoelde meer "iets" om te laten zien dat we geen bio-industrie willen, voor een betere behandeling van dieren zijn en gewone mensen zijn, de stigmatisering van "Volkerts" weghalen, en laten merken dat je niet radicaal hoeft te zijn, dat er ook een geweldloze weg is. Ben ik nu vaag genoeg?
--- Einde van citaat ---
Dat klinkt al beter.
ellen:
--- Citaat van: Christiaan op 12 september 2003, 00:49:21 ---Speciisme is voor mij geen issue in mijn dieetkeuze. Ik vind het hele concept maar raar. Het lijkt mij erop dat het is uitgevonden om vleeseters het equivalent van racisme aan te kunnen wrijven.
--- Einde van citaat ---
Als dit soort dingen waren "uitgevonden" zou het volgens mij ook veel makkelijker zijn het weer af te schaffen ;)
Christiaan:
--- Citaat van: Iknik op 08 september 2003, 16:28:46 ---
--- Citaat van: Christiaan op 08 september 2003, 16:11:05 ---Dit heeft trouwens niks meer met veganisme te maken, of niet?
--- Einde van citaat ---
Nou, ik denk wel dat de lieve kindertjes van militantvegan allemaal veganist zijn. Maar verder zijn ze vooral militant, geloof ik.
--- Einde van citaat ---
En ze zijn afgesloten (voor dit artikel heb je een gratis login nodig). Althans, hun sites.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie