Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Terreur van dierenvrienden
Draek:
Als het tegen de regels van vevida is dan is het terecht afgesloten.
Met de email van militantvegan naar Oplaat toe was niet zoveel mis. In het nieuws werd deze als zeer bedreigend afgedaan, terwijl dat dus niet het geval was. Er zullen misschien andere zijn geweest die ook hebben zitten mailen ofzo.
Maar Oplaat pakt ook niet de juiste strategie. Door te zeggen dat er niet valt te praten met deze mensen zullen de dierenbevrijders ook geen poging doen (als er al te praten zou zijn met die mensen) en zullen ze juist meer van die acties doen.
Christiaan:
--- Citaat van: Dragonfly op 17 september 2003, 09:07:57 ---Maar Oplaat pakt ook niet de juiste strategie. Door te zeggen dat er niet valt te praten met deze mensen zullen de dierenbevrijders ook geen poging doen (als er al te praten zou zijn met die mensen) en zullen ze juist meer van die acties doen.
--- Einde van citaat ---
Die "dierenbevrijders" willen iets veranderen. Is het dan ook niet aan hen om dat op een beschaafde manier te proberen te verwerkelijken?
Ik kan het Oplaat echt niet verwijten dat hij denkt dat er niet met ze te praten is als ik zie hoe ze over hem praten.
Draek:
--- Citaat van: Christiaan op 17 september 2003, 09:13:09 ---Die "dierenbevrijders" willen iets veranderen. Is het dan ook niet aan hen om dat op een beschaafde manier te proberen te verwerkelijken?
--- Einde van citaat ---
Ja, maar of hun definitie van beschaafd hetzelfde is valt over te twijfelen.
--- Citaat ---Ik kan het Oplaat echt niet verwijten dat hij denkt dat er niet met ze te praten is als ik zie hoe ze over hem praten.
--- Einde van citaat ---
Oplaat laat zien door te zeggen nooit met zulke mensen te praten, dat hij niet veel anders is. Het is gewoon kinderlijk gedrag.
Een moet gewoon wijs en verstandig zijn en het op zijn minst proberen om te praten . Zo komt er natuurlijk ook niks van de grond als ze met de ruggen tegenover elkaar blijven staan.
En of het te verwijten is dat Oplaat niet tegen hun wil praten, dat kan je ook andersom gebruiken.
Christiaan:
--- Citaat van: Dragonfly op 17 september 2003, 09:18:19 ---En of het te verwijten is dat Oplaat niet tegen hun wil praten, dat kan je ook andersom gebruiken.
--- Einde van citaat ---
Nou, daarom zei ik ook dat zij iets willen veranderen. Dan kan je niet al er vanuit gaan dat iedereen het daar mee eens is en zul je mensen meer moeten proberen te overtuigen. Dat gaat niet vanzelf, daar moet je wat voor doen. En eerlijk gezegd hoop ik dat de methoden die ze nu soms toepassen nooit beschaafd zullen worden.
Draek:
--- Citaat van: Christiaan op 17 september 2003, 09:22:32 ---En eerlijk gezegd hoop ik dat de methoden die ze nu soms toepassen nooit beschaafd zullen worden.
--- Einde van citaat ---
Ik hoop het ook. Het zou de wereld anders niet ten goede komen :)
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie