Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Terreur van dierenvrienden

<< < (6/51) > >>

willem1940:
Je moet HELEMAAL geen brandbommen gooien.

NNXIII:

--- Citaat van: willem1940 op 26 juli 2003, 00:54:19 ---Een "hetzerige sfeer" inclusief geweldplegingen dateert al van de 60-er jaren en spitst zich sinds een jaar of 3 wat toe, met dien verstande dat niet-linxen zich wat weerbaarder zijn gaan opstellen, zij het tot nog toe zonder tegen-terreur, brand of moord.

--- Einde van citaat ---

Kom eens in een politiek kraakpand wonen. Genoeg ellende. Om over synagogen en moskeeen en gewoonweg rascistische moorden nog maar niet te spreken.

Hizikigrrrl:

--- Citaat van: willem1940 op 26 juli 2003, 14:07:13 ---Maar hij is vermoord en daarover moet de onderste steen boven komen.

--- Einde van citaat ---

Welke onderste steen? Jij gaat uit van een complot of meerdere daders?

Ik denk dat Volkert in zijn eentje heeft gehandeld en dat je nooit de ware reden voor de moord achterhaald. Dat geld voor de meeste moorden.
Wie weet de precieze reden voor de moord op het meisje van Nulde, om maar eens een bekend voorbeeld te noemen? Dat weten de daders waarschijnlijk niet eens!

willem1940:
Te veel verschillende "werelden"; ik werkte al met 16, bleef desondanks lang arm en had te lijden onder woningnood, waarover ik geen détails geef.

Woning-kraken beschouw ik als crimineel in die zin, dat als ik mij eraan te buiten zou zijn gegaan, ik dan mijzelf als een crimineel zou zien.

Van geen enkele godsdienst ben ik gecharmeerd.

De moord is, denk ik, niet goed uitgezocht/opgelost.

Voor moord en brandstichting zie ik geen enkele rechtvaardiging.

Toby:
Nu lopen er wel heel veel dingen door elkaar in deze draad: kraken, brandstichting, moord, ALF, LPF, Groen Links. Beetje vermoeiend en verwarrend wordt het zo.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie