Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Terreur van dierenvrienden
willem1940:
Ja, signaleerde ik al min of meer.
Lovelocker:
Maar.....het is toch ook 1 GROOT complot ;)
Lovelocker:
DEN HAAG - Na de moord op Pim Fortuyn
hielden dierenactivisten zich
tijdelijk rustig, maar sinds vorig jaar
september oefenen ze weer een ware
terreur uit.
Dit is dus hetze: dit verband leggen en dan al in de inleiding...Slecht artikel, maar de krant wordt w.s. veel gelezen in kippen- en varkensgebied. Dachten ze daar maar dat de epidemieën straffen van God waren voor de manier waarop ze omgaan met zijn Schepping en schepselen...
animal lover:
Zo krijg je alleen maar een slechte naam.
Geweitje:
--- Citaat van: bart op 26 juli 2003, 14:17:57 ---
--- Citaat van: willem1940 op 26 juli 2003, 00:54:19 ---Een "hetzerige sfeer" inclusief geweldplegingen dateert al van de 60-er jaren en spitst zich sinds een jaar of 3 wat toe, met dien verstande dat niet-linxen zich wat weerbaarder zijn gaan opstellen, zij het tot nog toe zonder tegen-terreur, brand of moord.
--- Einde van citaat ---
Artikel uit Utrechts Nieuwsblad van 19-06-2003
Boudal: ’Brand moskee was een racistische aanslag’
Van een onzer verslaggeefsters
VIANEN - De brand in de moskee in Vianen, in de nacht van 2 op 3 juni, was een racistische aanslag. Hier gaat voorzitter van de moskee T.Boudal van uit.
-----------------------------------------------
ANP: 24-9-2001: Angst na aanslag op moskee Gorinchem
Maar da's het enige dat ik zo gauw kon vinden. Voorlopig wordt extreem-rechts er inderdaad flink uitgeheerst door extreem-links in Nederland.
--- Einde van citaat ---
He ja, ga zelf ook nog eens een keer dierenrechten in de extreem linkse hoek plaatsen!! Straks ga jij echt alles geloven wat die baggermedia allemaal beweert. >:( Zelfs dierenbeschermers worden beinvloed, straks denken we met zijn allen nog echt dat iedere dierenrechtenactivist in staat is om dit soort acties te voeren. Stigmatisering ten top!
Oh ja, dierenvrienden vind ik trouwens een beledigend woord net zoiets als "niggerfriends" voor mensen die opkwamen voor de slaven toendertijd. Maar goed ik besef dat dit laatste een geheel ander onderwerp is.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie