Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Terreur van dierenvrienden

<< < (10/51) > >>

Lovelocker:
redactie@quotenet.nl

Er staat: voor carriërebeesten die advies van Jort Kelder willen, dat nemen we dan gewoon een beetje letterlijk, maar wie gaat het doen? Wil jij Toby...ik krijg het niet goed duidelijk

Zijn adres heb ik ook gevonden.

Hizikigrrrl:
Wie is Niko?

En Willem: tuurlijk zullen er mensen zijn die symphatiseren met Volkert, maar dat is maar een kleine groep. Het grootste gedeelte van de samenleving keurde de moord af, vega's, rechts, links, midden, vleeseters...

Zucht, ik begin er bijna naar te verlangen dat een vleesetende allochtoon de moord had gepleegd... :-\

Edit: ter verduidelijking> nog beter was het als PF helemaal niet was vermoord ofcourse.

Lovelocker:

--- Citaat van: Hizikigrrrl op 26 juli 2003, 21:50:34 ---
--- Citaat van: Lovelocker op 26 juli 2003, 21:45:57 ---Wat ik trouwens tegengekomen ben.......weer vreselijk offtopic, maar echt erg  ;)
www.vipspotting.nl

--- Einde van citaat ---

Hihi, op die site ben ik em ook eens tegengekomen. Maarre, effe nieuwsgierig: hij heeft een relatie met ene Floortje, toch niet toevallig Floortje Dessing?? (die van de Yorin reisprogramma's)

--- Einde van citaat ---

Op 7 augustus 2002 21.18 was Floortje Dessing op de Sloterkade bij haar vriend achterop. Nou even kijken...waar Jort Kelder was :P

J@n:

--- Citaat van: Toby op 26 juli 2003, 21:56:16 ---Die kan soms ook boute uitspraken doen over dierenbevrijding hoor... ;)

--- Einde van citaat ---

Boud is helemaal niet erg, als het beeld van de vegetariër/veganist maar weer bijgesteld wordt. Je moet voor de grap eens een maandje de meida scannen op de woorden 'vegetariër', 'vegetarisch' en 'veganist', dan doemt toch al snel het beeld op van een doorgeslagen, blank mannentje van tegen de twintig die geen middel schuwt om zijn heilstaat dichterbij te brengen.

J@n:

--- Citaat van: Hizikigrrrl op 26 juli 2003, 22:02:15 ---Wie is Niko?
--- Einde van citaat ---

Ooit creatief directeur van Sla, woordvoerder van de faunabescherming en nog zo het een en ander.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie