Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Terreur van dierenvrienden
Hizikigrrrl:
Welkom terug!
Nivea is van Beiersdorf en die schijnen niet te testen. Maar Draakje had het erover dat het nu in handen komt van Unilever en die testen weer wel. Maar of ze dan de oude producten ook gaan testen of alleen de nieuw ontwikkelde dingen ...?
Selly:
--- Citaat van: Hizikigrrrl op 27 juli 2003, 23:02:21 ---Welkom terug!
Nivea is van Beiersdorf en die schijnen niet te testen. Maar Draakje had het erover dat het nu in handen komt van Unilever en die testen weer wel. Maar of ze dan de oude producten ook gaan testen of alleen de nieuw ontwikkelde dingen ...?
--- Einde van citaat ---
Op de Niveasite staat dat ze zelf niet testen. Maar dat was geloof ik ook niet het probleem
Draek:
Zie ook de andere draad over dierproeven
Hizikigrrrl:
Er staat meer over in de producenten en dierproeven-tread.
Je blijft afhankelijk van de eerlijkheid van de producenten.
willem1940:
!HolĂ Carmen!;
ja, "uiterste" Fortuynisten vloeien soms af, links naar SP en rechts meestal zelden "erger" dan naar Michiel.
Het valt over het algemeen, dacht ik, onder LPF-ers wel mee met voor-oordelen tegen mensen die geen vlees willen eten. Ik heb daar zowat een jaartje geleden wel eens een paar woorden over/tegen gepost op pim-fortuyn Forum. Er is daar best wel begrip voor mede-mensen die ergens nou eenmaal "geen zin an" hebben, hoeft niet per se samen te vallen met ieders hobbies.
"Vrijheid van Spreken" blijft belangrijk, Individu TELT.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie