Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Terreur van dierenvrienden
Hizikigrrrl:
Over positieve bijdragen aan het vegetarisme: waarom niet een feest organiseren zoals de meeting, maar dan groots opgezet en met catering en dance-muziek etc.? Ik denk dan aan Maoz, Australian Homemade ( :hungry:), vega-burgers... Wie weet wil Moby wel komen!
Dus puur gekoppeld aan een hedonistisch :P dance-festijn whatever, niet informatief zoals de vega-beurs. Als er veel mensen komen opdagen en er gebeurt niks negatiefs (moord en brandstichting enzo :)), levert dat de juiste media-aandacht op.
Edit: feest dus ook voor niet-Vegatopianen.
bart:
Ik snap 'em niet. Net zoiets als de Legalize bedoel je?
Hizikigrrrl:
Ik weet niet wat ze op de Legalize doen, maar een dance-feest met vega catering.. dat bedoel ik. Ben ik nou zo onduidelijk ???
bart:
'Wij willen het vegetarisme promoten, en daarom organiseren we een heel groot feest waar mensen kunnen dansen'.
Slaat dat niet een beetje als een tang op een varken (om eens zo'n goed oud dieronvriendelijk spreekwoord uit de kast te halen)?
Hizikigrrrl:
Nee nee, "wij organiseren een groots dancefeest en de catering is geheel vegetarisch. Vego's en Vleesa's zijn welkom"
En al slaat het ook als een tang op een varken, zolang het positieve aandacht oplevert, who cares?!
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie