Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Vleessector bang voor aanslagen
Geweitje:
Ja, laten we Van Wiert hier eens even een eindje op weg helpen ::)
Draek:
--- Citaat van: J@n op 24 augustus 2003, 22:32:41 ---Ik denk dat het inmiddels wel moeilijker is om bij zo'n bijeenkomst binnen te komen. Weet jij bijvoorbeeld waar ze zich dit jaar verzamelen? Ik heb geen flauw idee.
--- Einde van citaat ---
De verzamelplaats kan je ook wel redelijk makkelijk te weten te komen. Gewoon naar de website ervan en wachten tot een week van te voren ofzo. Dan zeggen ze pas de exacte plaats.
J@n:
--- Citaat van: Geweitje op 24 augustus 2003, 22:38:39 ---Ja, laten we Van Wiert hier eens even een eindje op weg helpen ::)
--- Einde van citaat ---
Van Miert toch? Ik denk dat je die mensen niet echt meer op ideeën hoeft te brengen, die hebben allang hun plan getrokken. Je merkt dat er in Nederland een groeiende onderstroom is die het helemaal gehad heeft met politiek, politie en justitie en die vindt dat ze het zelf maar moeten opknappen. Het is te hopen dat het allemaal niet uit de klauwen gaat lopen en dat ze bij de AIVD niet helemaal op hun achterhoofd gevallen zijn. Iedere janboerenpummel kan op z'n klompen aanvoelen dat er wat gaat gebeuren. Dat ze de publiciteit niet schuwen is - mag je hopen - een signaal dat de actie beperkt blijft tot wat gooi- en smijtwerk.
Geweitje:
Ja Van Miert idd (Kweet ook niet wie van Wiert is).
Ach, ik begrijp je punt natuurlijk Jan, maar ik zit hier achter mijn computertje, erger me dood aan die hele hetze tegen het dierenrechtenactivisme, voel wanhoop en frustratie omdat volledig voorbij gegaan wordt aan de drijfveren achter het activisme.
Het geeft me af en toe een erg ongemakkelijk gevoel als we hier als denkoefening meegaan in de wraakacties van de Vleessector en mee filosoferen over hoe je de radicale dierenbevrijders kan tackelen. Ondanks dat de strijdmethoden van deze mensen toch een halt toegeroepen moeten worden.
Hizikigrrrl:
--- Citaat van: Geweitje op 24 augustus 2003, 23:30:28 ---Het geeft me af en toe een erg ongemakkelijk gevoel als we hier als denkoefening meegaan in de wraakacties van de Vleessector en mee filosoferen over hoe je de radicale dierenbevrijders kan tackelen.
--- Einde van citaat ---
Misschien moet je leren niet alles serieus te nemen?
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie