Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Vleessector bang voor aanslagen
Christiaan:
--- Citaat van: willem1940 op 06 augustus 2003, 20:07:18 ---daarmee waren helaas de "dierenvrienden" het eerst.
--- Einde van citaat ---
Ik denk niet dat je alle dierenvrienden over een kam kan scheren als het hier om gaat. Als mensen die legale acties ondernemen bedreigd worden kan je niet zeggen dat het hun eigen schuld was omdat ze zelf zijn begonnen.
willem1940:
Ik zet die "dierenvrienden" dan ook met opzet tussen aanhalingstekens.
Mijn afschuw van geweld gaat zo ver, dat ik het, paradoxaal, zou kunnen billijken als geweldplegers en terroristen, van welke "kant" dan ook (L/R) strandrechtelijk worden afgeknald als dat gegarandeerd foutloos mogelijk zou zijn.
Kunnen ze meteen niet meer het "image" verpesten van geweldloze activisten.
Lady d'Arb@ñville:
--- Citaat van: willem1940 op 06 augustus 2003, 20:13:25 ---...strandrechtelijk...
--- Einde van citaat ---
Vooral met dit weer..... ;D ;D
willem1940:
"pikstaanderig" is niet hetzelfde woord. ;)
Geweitje:
--- Citaat van: Toby op 06 augustus 2003, 17:52:05 ---
Zullen we ook maar iedere keer een mail naar de pers gaan sturen als er weer dierenrechtenmensen bedreigd worden die legale acties doen?
--- Einde van citaat ---
:thumbsup:
Zo doorzichtig die lui van de vleessector. Ze copieren het gedrag van de Amerikaanse regering: die door propaganda en het angst inboezemen bij de burger hun militaire acties in Irak probeerde te legitimeren (en helaas met succes).
De vleessector tracht sympathie bij de burger te wekken en zich in een slachtofferrol te manoeuvreren. Op deze wijze camoufleren zij hun eigen normeloosheid en crimineel gedrag jegens de dieren! Laten we hopen dat we in Nederland wakker blijven!!
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie