Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Bont niet, leer wel?
kattekop:
Bont = Leer met het haar er nog op
Verder zie ik geen verschil!
ShiN:
--- Citaat ---Of via Vegalife, Ethical Wares of Vegetarian Shoes. Bovendien heb je met Adidas kans dat je een paar dode kangaroes aan je voeten draagt. Waar een wil is, is een weg.
--- Einde van citaat ---
Klopt. Ik wil Adidas. Klaar.
groeten,
Nicky
--- Citaat ---
--- Einde van citaat ---
zoohee.. :o
nou, da's wel erg duidelijk (waarom dan net die :( )
En waarom alleen adidas als ik vragen mag? Soortgelijke schoenen zijn namelijk dus wel van vega-leather verkrijgbaar...
Toby:
--- Citaat van: nicky_too op 16 september 2003, 11:52:39 ---
--- Citaat van: Mirabelle op 16 september 2003, 11:41:34 ---Verder: Adidasschoenen zijn verkrijgbaar in een niet-leren versie.
--- Einde van citaat ---
Oh ja? Waar dan? Ik zoek ze al een jaar of 5, nergens te vinden.
--- Citaat ---Zie:http://www.vegavega.com/home.cfm
--- Einde van citaat ---
Geen Adidassen daar...
--- Citaat ---Of via Vegalife, Ethical Wares of Vegetarian Shoes. Bovendien heb je met Adidas kans dat je een paar dode kangaroes aan je voeten draagt. Waar een wil is, is een weg.
--- Einde van citaat ---
Klopt. Ik wil Adidas. Klaar.
groeten,
Nicky
--- Einde van citaat ---
Adidas dus. De vegetarische sportschoenen zijn a la adidas dus ipv de befaamde adidasstreepjes hebben die een V van vegetarian. Lijkt mij toch een aardig, diervriendelijk alternatief. Niemand houd je tegen om adidas aan te schaffen.
nicky_too:
--- Citaat van: ShiN op 16 september 2003, 11:58:08 ---En waarom alleen adidas als ik vragen mag? Soortgelijke schoenen zijn namelijk dus wel van vega-leather verkrijgbaar?
--- Einde van citaat ---
Die 'soortgelijke' schoenen zien er meestal totaal anders uit. Dat om te beginnen. En met Adidas weet ik dat ik bere-kwaliteit krijg voor weinig geld (in verhouding).
Daarnaast is Adidas 1 van mijn weinige zwakheden, dat moet ik wel toegeven. Ik heb er gewoon wat mee.
Ik heb al heel wat vega-schoenen gezien en ik vind ze uitermate suf. Dat heeft dan niets met Adidas te maken, maar wel met het 'alternatief' op schoengebied.
groeten,
Nicky
nicky_too:
--- Citaat van: ShiN op 16 september 2003, 11:58:08 ---nou, da's wel erg duidelijk (waarom dan net die :( )
--- Einde van citaat ---
Oeps, vergeten.
Die :( is omdat ik eigenlijk liever Adidas-schoenen heb van linnen (ik geloof dat ze van linnen zijn). Die zijn ook verrekte stevig en ik vind ze nog mooi ook. Maar ik kan ze echt nergens vinden!
Ik heb ook al Adidas-sandalen voor in de zomer zonder leer. Alleen de gympen is dus een probleem.
Kijk, ik heb mezelf niet vastgelegd aan een principe dat ik nooit leer zal gebruiken, maar ik wil het wel zo veel mogelijk voorkomen. Daarom zit ik er wel mee.
Ik heb bijv. nu een mapje nodig voor mijn autopapieren. Probeer dat maar eens te vinden in een niet-lederen uitvoering! Ben ik ook al zowat een jaar zoet mee. Nog niet geslaagd.
Nou heb ik schoentjes aan mijn voeten harder nodig dan een mapje, dus die heb ik gewoon nog niet. ;)
Ik heb trouwens nog een leren jas liggen die niemand wil hebben. Als er nog meer mensen zijn die tegen overconsumptie zijn en dat ding willen overnemen voor weinig (hij is zo goed als nieuw)? ::)
groeten,
Nicky
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie