Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Bont niet, leer wel?
Draek:
--- Citaat van: nicky_too op 16 september 2003, 12:01:15 ---Die 'soortgelijke' schoenen zien er meestal totaal anders uit. Dat om te beginnen. En met Adidas weet ik dat ik bere-kwaliteit krijg voor weinig geld (in verhouding).
--- Einde van citaat ---
hm... vind de woordkeus hier wat minder :)
Mij maakt het dus geen ene reet uit welk merk ik heb. En een onbekend merk kan net zo goed dezelfde kwaliteit hebben dan de schoenen van adidas. De schoenen die ik nu heb zijn van die plastic dingen. Volgende schoenen ga ik bij vega-life bestellen ofzo.
Maar nu over bont. Ik zie bont en leer als hetzelfde. Zie weinig verschil. Het enige wat ik kan bedenken is dat in nederland bont 'verkeerd' is voor vele mensen omdat ze dus denken dat leer een bijproduct is en noodzakelijk. En bont niet nodig is omdat het overbodig is. Terwijl voor beide goede alternatieven zijn.
Maar goed, ik heb er niks op tegen als mensen anti-bont zijn en wel in leren schoenen ofzo lopen. Het is iig iets positiefs dat ze iets niet willen of zelf protesteren ertegen. En als bont verbannen is, dan is het voor meer mensen makkelijker om ook leer te verbannen en diervriendelijke schoenen te kopen.
En adidas fokte volgens mij kangeroes voor leer voor de voetbalschoenen oid.
Iig stond hier wat: www.savethekangaroo.com
Lady d'Arb@ñville:
--- Citaat van: Dragonfly op 16 september 2003, 16:34:01 ---hm... vind de woorkeus hier wat minder :)
--- Einde van citaat ---
Woorkeus ?
Draek:
--- Citaat van: An Teater op 16 september 2003, 17:30:37 ---
--- Citaat van: Dragonfly op 16 september 2003, 16:34:01 ---hm... vind de woorkeus hier wat minder :)
--- Einde van citaat ---
Woorkeus ?
--- Einde van citaat ---
woordkeus :)
spelfoutje
ShiN:
--- Citaat ---woordkeus :)
spelfoutje
--- Einde van citaat ---
HAA!
Jasper:
--- Citaat van: nicky_too op 16 september 2003, 12:04:46 ---
Die :( is omdat ik eigenlijk liever Adidas-schoenen heb van linnen (ik geloof dat ze van linnen zijn). Die zijn ook verrekte stevig en ik vind ze nog mooi ook. Maar ik kan ze echt nergens vinden!
--- Einde van citaat ---
Je bedoelt canvas? Van het merk 'Bad boys' heb ik ook soortgelijke schoenen zien liggen, om mijn voeten pasten ze helaas niet goed.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie