Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond
Ben je meer fruit en groenten gaan eten?
Christiaan:
Naar aanleiding van de verkoudheid die nu heerst vroeg ik me af of vegetariers die zeggen dat ze minder bevattelijk zijn geworden dat te danken hebben aan dat ze meer fruit en groenten zijn gaan eten. En dat maakte dat ik me ging afvragen of vegetariers als ze net beginnen inderdaad meer groenten en fruit gaan eten en of dat blijft hangen.
En toen dacht ik, ik ben verdorie moderator, ik kan gewoon een poll maken. Aldus.
Zelf ben ik meer fruit gaan eten (tegenwoordig netjes 2 stuks per dag) en veel meer groente dan als minimum wordt gesteld.
nicky_too:
Voor mij geldt dat niet. Ik at al veel groenten, omdat ik vlees toch al niet lekker vond en groenten wel.
Fruit eet ik nu net zo slecht als vroeger. Vaak denk ik er gewoon niet aan.
Lang leve het groentenabonnement! Nu heb ik altijd groenten in huis en eet ik het dus ook. ;)
groeten,
Nicky
ShiN:
het is niet echt handig maar, ik lust amper groenten! haha, best moelijk om in leven te blijven dan..
ellen:
Vooral minder roken en zuipen en regelmatiger leven heeft bij mij bijgedragen aan een betere weerstand.
Mariek:
Ik ben wel meer fruit en groente gaan eten. Niet zozeer omdat ik vegetarier ben, maar om andere redenen. Maar da's dan ook weer de reden dat ik het volhou om vegetarier te zijn, dus het wordt een soort kip en ei situatie.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
Naar de volledige versie