Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond

Ben je meer fruit en groenten gaan eten?

<< < (5/12) > >>

animal lover:
Ik ben wel meer op groente& fruit gaan letten. Probeer echt 2 stuks fruit te eten en elke dag groente. Helaas is mijn weerstand niet beter geworden.

Nick:
Mijn weerstand is wel veel verbeterd.
Vroeger had ik veel angina en bronchites. Nu komt er soms nog eens een snotneus langs maar er breekt niks ergers door.
Andere factoren kunnen natuurlijk ook meespelen. Er is in diezelfde periode nog het één en andere verandert in mijn leven.

Tijmetje:
Ik eet op het moment veel fruit, en redelijk veel groente. Dat komt vooral omdat ik altijd een beetje enthousiast inkoop op de markt.
Ik heb nou niet het idee dat ik echt veel gezonder daardoor ben geworden. Behalve dan dat ik nu amper meer een loopneus of een verstopte neus heb.

suussie:
Toen ik een half jaar geleden vegan werd, ben ik echt veel meer fruit gaan eten. Ik eet nu zo'n 5 stuks op een dag. Ben aardig fruit-verslaafd dus, en ik voel me er prima bij. :)

Groente ben ik ook meer gaan eten. Eet dagelijks zeker meer dan de aanbevolen 200 gram.

Indira:

--- Citaat van: Sil op 09 oktober 2003, 21:18:35 ---Ik ben niet echt meer groente gaan eten, maar ik lust nu wel meer soorten groenten dan vroeger. Fruit ben ik wel meer gaan eten. Deze week zelfs meer dan 2 stuks per dag (enkele druiven en een banaan :) )

dat mag helpen!!

Maar het helpt allemaal niet, want ik geloof dat ik na 3 jaar goede gezondheid (als het niet meer is) toch een beetje verkouden aan het worden ben.

--- Einde van citaat ---

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie