Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond
Ben je meer fruit en groenten gaan eten?
Wildflower:
Ben zeker meer groenten en fruit gaan eten, en ik ben het meer gaan waarderen.
veggiesara:
Ik ben het meer gaan eten, maar eigenlijk nog steeds niet genoeg :(..
Ik probeer wel vaker nieuwe dingen uit, en dat bevalt me soms (soms ook niet).
Jippia:
Ik ben er wel meer op gaan letten dat ik voldoende groente en fruit eet en ben gaandeweg ook meer groente en fruit gaan eten dan het minimum. Ik lust heel veel soorten groente en fruit, dus dat is niet zo'n probleem. Ik vind het ook leuk om onbekende groenten te proberen. Alleen witlof, dat lust ik niet. Onze cavia's zijn er dol op, dus krijgen zij regelmatig witlof. Ik heb ooit eens van mijn schoonvader groenlof gekregen en dat was nog bitterder dan witlof. Wij hadden toen nog maar één cavia en zelfs zij lustte het niet! Nu was Janneke (leeft niet meer :'() ook een beetje kieskeurig, maar toch. :D Ons nieuwe damesduo Josa en Jula zou het misschien wel lusten. Die lusten bijna alles.
Mirjam
Anticarne:
Ja ik ben veel meer groenten gaan eten sinds ik veg ben geworden. Ben ook echt veel meer de smaak van groenten gaan waarderen. Ik ben ook echt blij te maken met een maaltijdsalade terwijl een paar vegetarische kennisen van me dat altijd een "laatste optie" vinden als er niets anders is.
Fruit is ook gestegen maar nog altijd niet zoals het zou moeten. Dit omdat ik echt niet van zoetigheid houd. Maar een smoothy (liest met tofu) vind ik echt heerlijk!
the_disheaver:
groente idd meer.
Maar vooral veel fruit. Al is dat niet echt direct door het vega worden ofzo.
Appels zijn gewoon geniaal
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie