Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond

Ben je meer fruit en groenten gaan eten?

<< < (11/12) > >>

Christiaan:

--- Citaat van: Sam op 12 juli 2006, 16:42:43 ---linzensoep

--- Einde van citaat ---
Hangt er van af wat je er allemaal ingooit, maar linzen zijn in ieder geval geen groenten.

Toni:
In principe ben ik toch meer groeten gaan eten.
Fruit is hetzelfde gebleven. Maar vindt met eten
klaarmaken ben je eerder geneigd om er meer
groenten bij te doen. En dan zelf experimenteren
met bepaalde kruiden, wil wel eens heel smakelijk
uitpakken. :thumbsup:

Sam:

--- Citaat van: Christiaan op 12 juli 2006, 18:06:31 ---
--- Citaat van: Sam op 12 juli 2006, 16:42:43 ---linzensoep

--- Einde van citaat ---
Hangt er van af wat je er allemaal ingooit, maar linzen zijn in ieder geval geen groenten.

--- Einde van citaat ---
Nee, hoort tot de peulvruchten! Maar soep zonder groente maak ik zelden, vandaar. Toch zie ik soep met een grote dosis groente erin niet als "groente", terwijl het het wel is natuurlijk.

Sabine88:
Ik ben ook zeker meer groente en fruit gaan eten sinds ik vegatarisch ben gaan eten.

Sinds ik vegetarisch ben gaan eten ben ik in het algemeen veel gezonder gaan eten. Ik let veel meer op dingen die ik eet en ben me meer bewust van de waarde van eten dat je binnen krijgt. Ik merk ook zeker het verschil tussen dagen dat ik gezond eet en dagen dat ik dan weer wat minder gezond eet. Zo eet ik ook meer volkorenproducten en minder suiker etc. Enn ben ik meer groente en fruir gaan eten, omdat dit gezond is :).

Maar af en toe je eigen verwennen met wat lekkers blijft leuk!!

Gwennepen:
Het is goed dat ik kinderen heb want voor mezelf alleen vergeet ik fruit altijd(zuivel trouwens ook)Groente heb ik eigenlijk altijd al in grote hoeveelheden gegeten.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie