Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Eet geen dierenleed

<< < (7/8) > >>

ShiN:
sjonge jonge..
wat een BN-luitjes zeg.. nou, als mensen door dit soort acties opeens wel kritisch gaan denken over eten, okee, wie ben ik dan om het geheel erg suf te vinden...

en die jort? mm.. nou, daar heb ik nou helemaal geen bewondering voor..

Apraxia:
Jeetje wat een gezeur weer. Bekijk het eens in de optiek van de gemiddelde nederlander. Die berijk je echt niet met een boodschap over vegetarisch eten. Een stap in de goede richting is toch al een hele verbetering. Ik ben al heel blij als iedereen wat minder vlees/biologisch vlees gaat eten. Dan kan de bio indus. misschien weg.
Ik denk dus dat de campagne heel goed is gericht op "waar de gemiddelde nederlander aan toe is". Met hippiegeleuter breng je ze alleen maar verder van de planteneters af hoor.
Keb liever een hoop minderende vleeseters dan een paar veggies.

edit: Jort rules

DeathMetalVeggie:

--- Citaat van: Christiaan op 19 december 2003, 18:18:33 ---
--- Citaat van: Hambut Proudfoot op 19 december 2003, 18:12:19 ---Dat ze met een big in bed liggen is ook wel een beetje smerig.

--- Einde van citaat ---
Huh? Varkens zijn hele reine dieren hoor.

Ja, okee, niet voor joden, moslims en duitse drilsergeants...

--- Einde van citaat ---

Oh dus gaan we nu toch generaliseren?  ;)

*gotcha*

Maar tegen degenen die dit weer niet hardcore/diehard/straight vegan of whatever genoeg vinden wil ik zeggen : zeur niet zo! Het is toch mooi dat er door deze showbiz figuren IETS gedaan wordt? Jort Kelder is misschien een rechtse bal (self proclaimed) maar hij DOET wel wat voor "ons" doel  Wat denk  je dat zo'n campagne kost?

Ingrid Dekker:
Dag, Ik ben nieuw op het forum (hou ja, klees al een half jaartje mee ofzo)

Maar ik wil graag reageren op bovenstaande discussie. Ik heb niets met Jort Kelder en nog minder met Georgina Verbaan. Maar zou het niet zo kunnen zijn dat zij een bepaalde doelgroep aanspreken die wij (ik generaliseer maar even) niet kunnen bereiken? Als het doel is om iedereen (goedentijdenkijker of niet  :) ) bewust te maken van wat ze eten en welk leed daaraan vooraf gegaan is, is het toch goed dat iedereen daar van op de hoogte gesteld wordt? (en aangespoord wordt om daar concreet handelen aan te verbinden). Ik ben er voor om zoveel mogelijk BN'ers in te zetten om de bio-industrie afgeschaft te krijgen.

Groet, Ingriddd

ps. ik ben ook zo'n laatbloeiende/laatopgebloeide (is dit Nederlands?) vega. Niet onder invloed van Jort geworden, maar wel bewust geworden doordat er meer aandacht werd besteed

Poek:

--- Citaat van: ingriddd op 31 december 2003, 13:51:41 ---Maar ik wil graag reageren op bovenstaande discussie. Ik heb niets met Jort Kelder en nog minder met Georgina Verbaan. Maar zou het niet zo kunnen zijn dat zij een bepaalde doelgroep aanspreken die wij (ik generaliseer maar even) niet kunnen bereiken? Als het doel is om iedereen
Dag, Ik ben nieuw op het forum (hou ja, klees al een half jaartje mee ofzo)
(goedentijdenkijker of niet  :) ) bewust te maken van wat ze eten en welk leed daaraan vooraf gegaan is, is het toch goed dat iedereen daar van op de hoogte gesteld wordt? (en aangespoord wordt om daar concreet handelen aan te verbinden).
--- Einde van citaat ---

Ja.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie