Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond
Elke dag een vleesvervanger?
merlijntje:
ach nee hoor.
Een hele industrie is opgestaan en heeft alles kant en klaar voor je klaargemaakt :o
Eet eenvoudig wat je nodig hebt en maak het zelf klaar.
Waarom zo narrowminded eten ? T'is eten of gegeten worden.
Seitan zijn gluten van tarwe, mooi maar toch moeilijk verteerbaar ! en zo duur voor wat granenkoek.
Tofu oke, soyabonen, maar je kan alle bonen weken en koken, van azuki's tot zwarte, princessen en snijbonen, lapboon uit eigen tuintje, waaauw.
Veel kiemen kun je zelf.
smakelijk
veggiesara:
Volgens mij is het helemaal niet nodig elke dag een vleesvervanger te eten.. Voor dat ik vegetariër was, at ik maar 3à4 keer per week vlees, en niets ter vervanging.
merlijntje:
Het vlees is zwak, ik zou men vrouwke geen dag kunnen missen :O
En men moeder ook niet :o
En daarvoor zat ik heerlijk te kuieren in haar buik, slurpend en genietend van haar warme bloed.
9 maand heb ik het volgehouden en dan was het cozy-feestje uit. Zoals bij men vorige rit, moest ik nu door een nauw kanaal.
Maar opeens was het daar men vleesvervanger, moedermelk,...echt kompleet.
gelukkig hebben wij hier de luxe om te filosoferen over onze dagelijkse exclusieve verlangens. De keus is enorm en nog weten we het niet meer.
Aiko:
--- Citaat van: merlijntje op 28 april 2006, 15:44:51 ---Het vlees is zwak, ik zou men vrouwke geen dag kunnen missen :O
--- Einde van citaat ---
Zo had ik nog niet eens aan het woord vleesvervanger gedacht. Vind ik bijvrouw toch al charmanter klinken...
Navigatie
[0] Berichtenindex
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie