Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

De dierentolk

(1/8) > >>

Apraxia:
Vanavond komt op nl 2 "de dierentolk". Ik heb het zelf nooit gezien, een collega tipte me maar volgens haar is het wel bizar.
Een of andere vrouw die dieren kan 'verstaan'. Ik ga wel ff kijken.

edit: 20.25

Draek:
Ik wil het elke keer al een keer bekijken, maar vergeet het steeds.

Ik had al iets vernomen dat ze 'vragen' doorkrijgt van dieren. En bij een dier kwam de vraag voor de baas 'waarom deze was gecastreerd'.

Lovelocker:
Zag bij toeval een fragment, waarin ze contact zocht met een damescavia die steeds op twee andere damescavia's "klom" Ze kreeg van de praktizerend- lesbische cavia te horen dat ze het aan haar schildklier had en dat ze daarom dit gedrag vertoonde(of zo, ik was iemand eten aan het geven en keek niet met volle aandacht). Vooral die zelfdiagnose vind ik erg knap voor een cavia. Toch sportief dat ze het in ieder geval niet op haar dominante vader heeft gegooid :)

Yessica:
Ik hoorde een aantal weken geleden de presentatrice van dit programma nog op de radio. Lucille Werner, die bij de verkiezingen nog de pvdd belachelijk maakte en zei dat ze niet zo veel met dieren had, krakeelde nu een eind heen over haar liefde voor dieren  ???
Ze wilde wel vast iets vertellen over een item in dit programma. Het ging over een aantal circustijgers waarvan of de domteur of een andere tijger was overleden, dat weet ik niet meer. Maar de overgebleven tijgers vertelden de dierentolk dat ze zo terugverlangden naar hoe het vroeger was, vóór het overlijden van de domteur/andere tijger. Yeah right  ::)

Mariek:
Ik heb een stukje gezien over een koe die de kalfjes van andere koeien afpakte om daar voor te zorgen. Ze wilde zo graag zelf eens een kalfje houden tot het groot was. De boer vond dat waarschijnlijk wel goed.

Daarna bedankte de koe de dierentolk voor het prettige gesprek :-X

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie